ברכות דף יז, וכן אנחנו נוהגים "אלוקי, נצור".
ואולי שומע תפילה נועד רק לבקשה מזדמנת, אבל הכנסת נוסח באופן קבוע יש בו בעיה, שנראה כמוסיף על נוסח שמונה עשרה שתוקן לנו ע"י זקנים ונביאים.
גאולה בקרוב כתב:ברכות דף יז, וכן אנחנו נוהגים "אלוקי, נצור".
ואולי שומע תפילה נועד רק לבקשה מזדמנת, אבל הכנסת נוסח באופן קבוע יש בו בעיה, שנראה כמוסיף על נוסח שמונה עשרה שתוקן לנו ע"י זקנים ונביאים.
בברכה המשולשת כתב:גאולה בקרוב כתב:ברכות דף יז, וכן אנחנו נוהגים "אלוקי, נצור".
ואולי שומע תפילה נועד רק לבקשה מזדמנת, אבל הכנסת נוסח באופן קבוע יש בו בעיה, שנראה כמוסיף על נוסח שמונה עשרה שתוקן לנו ע"י זקנים ונביאים.
כך ידוע בשם מרנא הגר"ח מוולאז'ין
אאאא_ב כתב:בברכה המשולשת כתב:גאולה בקרוב כתב:ברכות דף יז, וכן אנחנו נוהגים "אלוקי, נצור".
ואולי שומע תפילה נועד רק לבקשה מזדמנת, אבל הכנסת נוסח באופן קבוע יש בו בעיה, שנראה כמוסיף על נוסח שמונה עשרה שתוקן לנו ע"י זקנים ונביאים.
כך ידוע בשם מרנא הגר"ח מוולאז'ין
הדברים מפורשים בהלכה, ומטעם זה כתוב שלא לומר תפילה על המזונות בתפילת המנחה, כדי שלא ייעשה קבוע, ולעצם העניין על פי האר"י וכך נוהגים המכוונים שלא מזכירים כלום, בשמע קולינו, אלא לפני מצמיח קרן ישועה, וגם זה רק במחשבה, וזכור לי שהוא גם בשערי תשובה ואיני זוכר באיזה סימן.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 151 אורחים