נהר שלום כתב:כי הוא חייך ואורך ימיך (ל, כ)
הרגישו בהם שטעו ובקשו מהרב שיענה להם, א"ל:
בעלי חיים סה"כ אחת עשרה
1. לסוסתי ברכבי פרעה
2. עיניך יונים
3. 4. ולעופר אילים
5. עם הזמיר הגיע
6. קול התור
7. שועלים קטנים וכו'
8. כעדר העיזים
9. 10. מעונות אריות מהררי נמרים
11. תלתלים שחורות כעורב
[/u]
לייטנר כתב:נהר שלום כתב:כי הוא חייך ואורך ימיך (ל, כ)
הרגישו בהם שטעו ובקשו מהרב שיענה להם, א"ל:
בעלי חיים סה"כ אחת עשרה
1. לסוסתי ברכבי פרעה
2. עיניך יונים
3. 4. ולעופר אילים
5. עם הזמיר הגיע
6. קול התור
7. שועלים קטנים וכו'
8. כעדר העיזים
9. 10. מעונות אריות מהררי נמרים
11. תלתלים שחורות כעורב
[/u]
כמה חבל שהרב הנוזף לא ידע בעצמו...
בע"ח שהרב לא ספר:
צבי ("לצבי או לעופר האילים", "בצבאות או באילות השדה" וכו')
גדי ("ורעי את גדיותיך")
כבשה ("עדר הרחלים")
וכן הוא לשאר השאלות, ואידך זיל גמור.
אוצר החכמה כתב:מצד שני הזמיר שמנה קצת מפוקפק.
נהר שלום כתב:ץ - צידקות, כי אם יהיה צדיק יקבל ס"ד.
איש רגיל כתב:נהר שלום כתב:ץ - צידקות, כי אם יהיה צדיק יקבל ס"ד.
הוא צריך להיות צדיק משום שמושבע ועומד הוא 'תהי צדיק ואל תהי רשע', ולא כדי שיקבל ס"ד.
וכן הוא לעוד כמה נקודות שכתבת.
איש רגיל כתב:למאי נ"מ מי כותב?
דנים לגופם של דברים.
נהר שלום כתב:עצים בפרט שלש
1. הפרחה הגפן
2. קומתך דמתה לתמר
3. בחור כארזים
ויש כללי: עצי היער, עצי הלבנון, עצי בשמים.
[/size]
לייטנר כתב:נהר שלום כתב:עצים בפרט שלש
1. הפרחה הגפן
2. קומתך דמתה לתמר
3. בחור כארזים
ויש כללי: עצי היער, עצי הלבנון, עצי בשמים.
[/size]
ומה עם 'ברותים'?
בקיצור, זה שמישהו כתב ספר לא הופך אותו לרב, וגם אם הוא אכן רב, כמו כולם הוא יכול לטעות.
אחר כתבי זאת, ראיתי שאיש רגיל העיר כבר על כך.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 95 אורחים