לומד_בישיבה כתב:האם ספרו של רבי יאשיה שו"ב נמצא באוצר. (אני לא מצאתי)
יש בידי מהדורת סטנטסיל עם הערות שכתבתי בצידי הגליון האם מישהו הוציא ספר זה שוב.
בקרו_טלה כתב:תחת השם כתבי ר' יאשע שו"ב
לומד_בישיבה כתב:בעז"ה אני עומד להוציא את הספר בעימוד חדש ועם ההערות והפניות אם מישהו יכול להפנות אותי למאמר כל שהוא במידה וישנו דבר כזה מה שכתבו על הספר הק' הלזה תבוא עליו ברכה.
אגב, את החסידות מר' אהרן מרכוס גם אני הקטן הדפסתי ללא שם של מוציא לאור מסיבות מובנות.
ראה בספר כתבי ר' יאשע שו"ב, (מהדורת סטנטסיל), סי' מ"ז, (עמ' י"ח), שכותב: שהבעש"ט בעת קבלת ש"ק הי' לו פנים של גוסס, בעת הגסיסה הי' לו פנים של שבת כמו בקבלת שבת, ואמר מו"ר ע"ז שהכל אחד שמחליפים מעולם לעולם אחר ... מחמת עס איז גיביטין פין איין עולם אין דעם אנדערין עולם. ע"כ.
אולי יש ענין לציין כאן למש"כ ר"א סורסקי בתולדות המגיד הגדול ממעזריטש, בסוף ספר "תורת המגיד" ח"ב עמ' רכ"ג, שהמגיד סיפר כי במו עיניו ראה את הבעש"ט בכל ערב שבת מתפשט מגופו ומתלבש בגוף אחר של שבת, עיין שם.
וראה בקובץ "מעייני החסידות" גליון ב' (תשנ"א),
http://www.otzar.org/wotzar/Book.aspx?179902עמ' ס"א-ס"ד, מש"כ הרב יצחק ישעיה וייס שהנוסח המלא של הסיפור בגירסה הזאת, הוא, שהבעש"ט היה לו בחדרו וו על הקיר, ובימות החול תלה עליו גופו של שבת, ובעש"ק אחר הטבילה נכנס לגופו של שבת ותלה גופו של ימות החול על הוו, ובמוצאי שבת החליף וחזר לגופו של חול.
וכדי להעמיד את הסיפור על דיוקו, הוא מביא מעשה אחר, שהבעש"ט עשה עליית נשמה בעש"ק וקשר את עצמו באלונטית (מגבת) התלויה על הקיר, כי לא רצה שיפול גופו על הארץ בזמן עליית נשמה. (ולא מדובר על שני גופים).
ועיי"ש שמבאר שממעשה זה השני, נהיה ע"י מעבירי השמועה גירסה שהגוף היה תלוי על הקיר, במקום שבאמת מה שהיה תלוי שם זו האלונטית. ועיי"ש שהאריך.