טריד בגירסיה כתב:עיי' שו"ת חות יאיר סי' קלו, ותומים ס"ט סק"א.
ובן נח שהוא דיין על ז' מצוות שלו, עיין באורים ותומים כאן (תומים סק"א) כתב דבן נח אינו מוזהר משוחד, ובמחכ"ת נעלם ממנו דברי הרמב"ן על התורה פרשת וישלח בראשית ל"ד,יג בפסוק ויענו, מביא ירושלמי דבן נח שלקח שוחד נהרג. מבואר דמוזהר על זה והוא בכלל הדינין. אך מ"מ בדין שמביא האורים ותומים שם לענין לפני עיור בשם החות יאיר סי' קל"ו, יש לפלפל בזה, אבל אין לחלוק על הירושלמי המפורש.
מצאתי היום במנחת חינוך מצוה פ"ג.
--
ומה שכתבתי לעיל.
אמרתי כן כדבר פשוט היות וכל התורה מדברת אל היהודים בלבד, וגם לא תרצח את הגוי הוא רק מדרבנן עיין מנ"ח.
עלי להבהיר! אסור לו ליהודי ליטול שוחד ולגזול וכו' גם את הגוי והתורה אינה בהכרח כוונתה דווקא את היהודי, ומה שכתבתי שהתורה מדברת אל היהודים, הכוונה בזה, שאין הגויים מחוייבים בכל אלו ואין התורה מדברת אליהם. וגזל עכו"ם מותר מפני דאיכא קראי עיין סוף בבא קמא קי"ג,ב וצ"ב. (ולגבי אם מותר לרצוח עכו"ם כבר נידון הענין כמה פעמים וניתן למצוא על כך המון חומר ברשת).