מאיר סובל כתב:מדוע שיהיה שייך בנשים? הרי ענין הקפידה הוא על בחור רווק בגלל שיש בו ענין של הרהורים כמבוא' בגמ' קידושין.
גימפעל כתב:מאיר סובל כתב:מדוע שיהיה שייך בנשים? הרי ענין הקפידה הוא על בחור רווק בגלל שיש בו ענין של הרהורים כמבוא' בגמ' קידושין.
ולכן הוא מבקש מקורות לדעת מה זה ועל מה זה,
כי יש סברא לומר שמשום שנכנס להיענש בבי"ד של מעלה, וזה שייך גם בנשים.
גימפעל כתב:כי יש סברא לומר שמשום שנכנס להיענש בבי"ד של מעלה, וזה שייך גם בנשים.
נשר כתב:גימפעל כתב:כי יש סברא לומר שמשום שנכנס להיענש בבי"ד של מעלה, וזה שייך גם בנשים.
זכור לי שהפת"ש בהלכות נדה - מביא מהחת"ס שכל זה רק בדור המדבר אבל אין זה נכון לכל הדורות.
ברזלים כתב:עיין מדור יתרון דעת
נשר כתב:אגב כך מדויק בפרשת מטות "וה' יסלח לה" והיא פחות מבת כ'.
גלילויני כתב:נשר כתב:אגב כך מדויק בפרשת מטות "וה' יסלח לה" והיא פחות מבת כ'.
מה הקשר???
האם עלה ע"ד מישהו שאין שכר ועונש ואין צריך כפרה על חטא שנעשה לפני גיל כ'? הנושא על עונשי עוה"ז לבד.
'דרך הנשר מי יידע'
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 101 אורחים