עושה חדשות כתב:מה לחלק? כל "לא ניחא ליה" הוי גם מלאכה שאצל"ג, ולכן גם החולקים על הערוך סוברים שהאיסור בזה הוא רק מדרבנן, כמו כל מלאכה שאצל"ג. וכל הנפק"מ היא, לגבי שבת - האם יש בזה איסור דרבנן, (או למ"ד מלאכה שאצל"ג חייב), ולגבי כה"ת - אם הוי היתר או איסור דאו'. (כך היא הפשטות, אמנם יש ע"ז שיטות אחרות מחודשות).
עושה חדשות כתב:מה לחלק? כל "לא ניחא ליה" הוי גם מלאכה שאצל"ג, ולכן גם החולקים על הערוך סוברים שהאיסור בזה הוא רק מדרבנן, כמו כל מלאכה שאצל"ג. וכל הנפק"מ היא, לגבי שבת - האם יש בזה איסור דרבנן, (או למ"ד מלאכה שאצל"ג חייב), ולגבי כה"ת - אם הוי היתר או איסור דאו'. (כך היא הפשטות, אמנם יש ע"ז שיטות אחרות מחודשות).
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 366 אורחים