נשאלתי נכרי שרצה לתקן נר של ישראל ונכבה בידו וחזר והדליקו אם מותר להשתמש לאורו , נראה לי דמותר דזה הוי כמו לצרכו כיון שנכבה בידו, ועוד למש"כ תוס' שבת קכ"ב ע"א ד"ה ואם בשביל שהדליק וכו' דטעמא דאסור נר שהדליק בשביל ישראל דאי שרינן לי' אתי למימר לנכרי לעשות בשבילו ע"כ.וזה לא שייך בזה שיודע שכבה וחזר והדליקו ע"כ
אבןטובה כתב:הדמיון הוא כעוכלא לדנא
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 153 אורחים