חכם באשי כתב:פשוט מגוחך למנות את תיבות ההגדה ולבנות על כך רמז דרושי.
יש אין ספור שינויים בין נוסחאות ההגדה השונות (עי' בכל המובא בהגדה שלמה) ומי יתקע לידינו שהנוסח שלנו הוא האמיתי?!
חכם באשי כתב:הקב"ה גם נתן לך שׂכל כדי להשתמש בו ולא כדי לבנות דרושים של קורי עכביש.
חכם באשי כתב:פשוט מגוחך למנות את תיבות ההגדה ולבנות על כך רמז דרושי.
יש אין ספור שינויים בין נוסחאות ההגדה השונות (עי' בכל המובא בהגדה שלמה) ומי יתקע לידינו שהנוסח שלנו הוא האמיתי?!
היא שיחתי כתב:חכם באשי כתב:פשוט מגוחך למנות את תיבות ההגדה ולבנות על כך רמז דרושי.
יש אין ספור שינויים בין נוסחאות ההגדה השונות (עי' בכל המובא בהגדה שלמה) ומי יתקע לידינו שהנוסח שלנו הוא האמיתי?!
כבר פתחתי אשכול בעבר על כך שאנו דורשים שמות החודשים ועל אף שהגיעו מבבל
וכן הרוקח מנה התיבות על אף שיש הרבה נוסחאות, אא"כ תאמר שמסורת הייתה לו בזה
סכינא חריפא כתב:היא שיחתי כתב:חכם באשי כתב:פשוט מגוחך למנות את תיבות ההגדה ולבנות על כך רמז דרושי.
יש אין ספור שינויים בין נוסחאות ההגדה השונות (עי' בכל המובא בהגדה שלמה) ומי יתקע לידינו שהנוסח שלנו הוא האמיתי?!
כבר פתחתי אשכול בעבר על כך שאנו דורשים שמות החודשים ועל אף שהגיעו מבבל
וכן הרוקח מנה התיבות על אף שיש הרבה נוסחאות, אא"כ תאמר שמסורת הייתה לו בזה
יש הבדל בין נוסח אנשי כנסת הגדולה שיש באמת מנין אמיתי של תיבות, אלא שמחמת המשך וריבוי הדורות נשתכח, להגדה של פסח שהוסיפו בה במהלך השנים ואין בזה נוסח מחייב באמת וכמ"ש הרמב"ם
חכם באשי כתב:פשוט מגוחך למנות את תיבות ההגדה ולבנות על כך רמז דרושי.
יש אין ספור שינויים בין נוסחאות ההגדה השונות (עי' בכל המובא בהגדה שלמה) ומי יתקע לידינו שהנוסח שלנו הוא האמיתי?!
מה שנכון נכון כתב:ויש המתפעלים מכך שמעשה רשב"י מופיע בשבת בדף לג.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 180 אורחים