הרמב"ם בהלכות סנהדרין (כא, ד): "אבל העדים--לעולם בעמידה, שנאמר 'ועמדו שני האנשים' [דברים יט, יז]". והני מילי בעדים שבבית דין ולא בעדי קידושין לכאורה.
אבל בהלכות אישות (ג, ז): "היה מדבר עם האשה על עסקי הקידושין ורצת, ועמד וקידש" וכו'.
רק להעיר שבספר החילוקים בין בני תימן לבני הצפון עמוד 92 אות ת"כ: "כל טקס הנישואין נערך בישיבה ולא בעמידה" ע"פ סערת תימן עמ' 145. כתבים ב עמ' 928. אבל לא ברור אם מדובר גם על הקידושין (אירוסין).
אם ידוע לחו"ר הפורום על מקורות בנושא של עדי קידושין בישיבה או איך לחפש באוצר באופן נכון תואילו בטובכם להודיעני. ייש"כ