גם בדבריו קשה למצוא מנוח, וכי בכה"ג באמת איכא רק איסור נדה בלא איסור אשת איש?שו"ת שרידי אש ח"א סי' עו כתב:והרה"ג מר משה שטרנבוך מלונדון אמר לי בשם הרב מפוניביז' שליט"א, להקשות על מי שקידש נדה, נימא שאין איסור א"א חל על איסור נדה ויהיה קדושי אחר תופסין בנדה שנתקדשה בנדתה. והרב מפוניביז' אמר שכבר דיבר בזה עם הגרח"ע ז"ל ועם חותנו הגז"ל וכולם אמרו שאין בידם להסביר דבר זה והרב מפוניביז' חידש דברים שלענ"ד א"א לאומרם.
אבל לדידי הדבר פשוט, דאפילו נימא דאין איסור א"א חל על איסור נדה מ"מ אין קידושין תופסין בה שהשם ערוה לא פקע הימנה. ואף על גב שאין הבועל חייב כרת, דמכיון שאיסור א"א מיתלי תלוי ועומד עדיין שם ערוה עלי' ואין תופשין בה קידושין.
אבל מענין לדעת מה חידש בזה הרב "דברים שא"א לאומרם".