יהודה בן יעקב כתב:מתוך תשובת הגר"י זילברשטיין שליט"א (מצורפת, התפרסם בגליון עיון הפרשה קעז)
אין ראוי להוציא שתי ספרי תורה, כי בזיון לתורה, שמוציאין שני ספרי תורה, ומברכים על אחד, ואינו מברך על הספר תורה שקורא בו.
עמודים מעיון הפרשה גליון קעז.pdf
ראשית אינני מבין כלל את הביזיון, והרי מקוב בכל קהילות ישראל להוציא ס"ת לנשים לקריאת פרשת זכור אף שלא מברכים עליו, וכן מובא בפוסקים שאין איסור לקרוא בס"ת בלי ברכה, ואם משום שמוציאים שני ס"ת יש בזה חשש ביזיון, לענ"ד אחר שלא מצאנו גזירה כזו בקדמונים ובאים לגזור אותה עכשיו, כיון שידוע טעם התקנה שהוא מפני חשש הדבקות אין בזה חשש, ובכלל אפשר לנהוג כמו שכתב הרב לארץ ולדרים שהעולה לתורה יעלה לס"ת השני (או אדם אחר ממשפחתו הגרעינית).
שני, הרב עוד טען שם שלא טוב שכ"א יכין את קריאתו בתורה מפני שכתוב בשו"ע שטוב שיעמוד אחד לידו וכו', ותמהתי דזו רק מעלה בעלמא, ואין בזה חיוב, וודאי שעדיף לוותר על מעלה זו ולא לנהוג שהעולה לתורה לא יראה את הס"ת ויסמוך על המקלים בסומא ויכנס לחשש ברכה לבטלה.
והנלע"ד כתבתי, וקטונתי.