זיז שדי כתב:שיטת הגרש"ז והאג"מ היא שיטתם למיקרוגל, לאג"מ שזה איסור כתולדות האור דהכל תלוי בדרך בישול ה"נ הכא, אך לגרש"ז שצריך תולדות האור ממש לאיסור דאוריתא, או תולדות חמה ממש לאיסור דרבנן, א"כ בישול בחשמל יתכן לשמוע צד התר לגמרי. (ידוע לי שדרך הפוסקים לפסוק כאילו יש בזה איסור דאוריתא. אך זה דרך והנהגת כלל ישראל בחשמל ובדיעבד הרבה פוסקים מתירים)
בדבריך אני רואה ערבוב בין בישול בכלי בישול חשמלי רגיל - שעובד על גוף חימום (והוא אש לוהטת, שלרוב הדעות חייבים על הדלקתה משום מבעיר בשבת, ואין סיבה להניח שהמבשל בה איננו כמבשל באור), לבין בישול בתנור-מיקרוגל, שעובד בטכנולוגיה אחרת לגמרי, והדעת נותנת שהמבשל בו איננו כמבשל באור (ויש בדבר להקל ולהחמיר וכו').