עפר תחת רגליכם כתב:בשאלות כאלה יש לי כלל ברזל. "מה היה עונה בעל הבית"? הרי, הוא החליט לתת את ההנחה, אז הוא רשאי לקבוע מי כן ומי לא. נדמה לי שכששואלים בעל הבית את השאלה, יענה בשלילה.
ארזי ביתר כתב:עפר תחת רגליכם כתב:בשאלות כאלה יש לי כלל ברזל. "מה היה עונה בעל הבית"? הרי, הוא החליט לתת את ההנחה, אז הוא רשאי לקבוע מי כן ומי לא. נדמה לי שכששואלים בעל הבית את השאלה, יענה בשלילה.
מנין באת לכלל זה? ועוד לקבעו במסמרות של ברזל!
עפר תחת רגליכם כתב:בשאלות כאלה יש לי כלל ברזל. "מה היה עונה בעל הבית"? הרי, הוא החליט לתת את ההנחה, אז הוא רשאי לקבוע מי כן ומי לא. נדמה לי שכששואלים בעל הבית את השאלה, יענה בשלילה.
איש גלילי כתב:ארזי ביתר כתב:עפר תחת רגליכם כתב:בשאלות כאלה יש לי כלל ברזל. "מה היה עונה בעל הבית"? הרי, הוא החליט לתת את ההנחה, אז הוא רשאי לקבוע מי כן ומי לא. נדמה לי שכששואלים בעל הבית את השאלה, יענה בשלילה.
מנין באת לכלל זה? ועוד לקבעו במסמרות של ברזל!
זה נראה כלל כל כך פשוט, שנשגב מבינתי להבין את קושייתך. הרי כל השאלה היא האם בעל הבית נתן לו את זה או לא, אם נדע שבעל הבית לא רוצה לתת, הרי לך גזל גמור.
שמש כתב:ההטבות האלו ניתנות על סמך מס' הרכב המופיע בחשבונית כך שוודאי שלא יתנו לו את ההטבה וגם מוכח מכאן דעת בעה"ב שההטבה היא רק למתדלק עצמו ואפי' היה מעבירו לאחר לא היה מקבל את ההטבה (וכשבעה"ב אינו דורש את מס' הרכב - מה שלא מצוי כלל - לכאורה ויתר ע"כ).
עפר תחת רגליכם כתב:אמנם המונח "כלל ברזל" אולי לא במקמו, אבל העיקרון ברור. הרי בעל הבית יכול גם להפסיק בכל רגע נתון את המבצע, גם בין התדלוק לבין מימוש זכות השטיפה של מישהו. ואז יתבעו אותו? התחנה שלו, והוא מחליט.
אותי מעניין מדוע כל המגיבים הניחו שיסרב. אולי יאשר?
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 128 אורחים