זה נידון בחז"ל או בראשונים לכאן או לכאן?
את המשפט "כל כלי שרת מלא וגדוש" הבאתי מדברי חד מקמאי בחיבור כת"י, הכותב כן כהסבר למשנת תמיד, ה ד: "מי שזכה בקטרת היה נוטל את הכף.... מחזיק שלשת קבים והבזך היה בתוכו מלא וגדוש קטרת".
הוא כותב כן:
היו גודשין לו בזך מלא וגדוש, דכל כלי שרת מלא וגדוש, דכתי'ב (במדבר ז יד): "מלאה קטורת".
משמע, שזה היה דין בכל עבודת המקדש. וזו לא מצאתי.
(ובנוגע לקטורת כן גם כתב בשיטה לרשב"י ועוד ראשונים, אבל לא על זה אני שואל)