היא לא חסרת טעם. היא חלק מצורת העולם המוגבל. ואם תשאל למה העולם צריך להיות מוגבל, זו שאלה אחרת. אבל העולם התחתון כך הוא.
"וכשתעמיק עוד בדבר תראה" שבאמת הרע גם מביא לטוב בעתיד.
קיום הרע באופן תאורטי הוא חלק מצורת העולם המוגבל. ההחלטה למי יבוא רע ולמי טוב תלויה בדין האמת והיא צריכה הסבר על פי הדין.אריך כתב:היא לא חסרת טעם. היא חלק מצורת העולם המוגבל. ואם תשאל למה העולם צריך להיות מוגבל, זו שאלה אחרת. אבל העולם התחתון כך הוא.
אתה רואה? גם אתה מגיע לזה בסוף. אז כנראה צדק הרב אוצה"ח לעיל.אריך כתב:"וכשתעמיק עוד בדבר תראה" שבאמת הרע גם מביא לטוב בעתיד.
חזור אל “משפחות סופרים וימות עולם”
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 122 אורחים