גוגל מנפיק תוצאה אחרת. לדידם של תוצאותיו, "חלום בתוך חלום" הוא חלום על יקיצה משינה ותו לא, לא חלום נוסף [וכן הוא בערך הויקיפדי "חלום בתוך חלום"].
אבל בצילום המו"נ שהביא הרב חרט, אכן מוזכר כדבר הזה.
חרט כתב:ואני שמעתי בגירסה קצת אחרת, ויותר מתקבלת:
הגרב"פ אמר: ל"קבלת פני שכינה" בחלום ישנה איזו משמעות ומעלה, אבל "הכנסת אורחים" בחלום, אינה ולא כלום. ועל כן ודאי שיש להעדיף (ולא "מותר") קבלת פני שכינה בחלום על פני הכנסת אורחים בחלום.
ראה למשל כאן.בין החכמים כתב:גוגל מנפיק תוצאה אחרת. לדידם של תוצאותיו, "חלום בתוך חלום" הוא חלום על יקיצה משינה ותו לא, לא חלום נוסף . .
בין החכמים כתב:זה כבר השלישי שמספר על חלומותיו של הגר"ש זצ"ל.
האם אני טועה שהיה מיוחד בענין זה, שלא מצוי כלל אצל רבותינו יוצאי אשכנז?
קרית מלך כתב: כבחור חסידי אהב לסנוט בי בהזדמנויות שונות, אך התפאר מאד ביחוסו כנין של הרה"ק המגיד מזלאטשוב זיע"א.
אלטנוישול כתב:איך?
בין החכמים כתב:נא הראה מקום.
ש. ספראי כתב:העקידה סבור שכל הכנסת האורחים של אאע"ה הייתה רק בחלום, כדעת הרמב"ם במו"נ, ומעלתו הייתה שאם חלם חלומות כאלו, משמע שכך נהג גם בהקיץ.
גלאגוזים כתב:אלטנוישול כתב:איך?
אמו הרבנית חיה פייגל ע"ה אשת מרן רה"י זצ"ל, היתה בתו של רבי דוד דב הלוי קרייזר זצ"ל,
שהיה בן אחר בן לרבי דוד הלוי המגיד מסטעפין זצ"ל, חתנו של הרה"ק רבי יחיאל מיכל מזלאטשוב זי"ע.
חזור אל “משפחות סופרים וימות עולם”
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 149 אורחים