יבנה כתב:למה אתה מניח הנחה שכל מה שחושבים תלמידים מגיע מרבם?
יבנה כתב:למה אתה מניח הנחה שכל מה שחושבים תלמידים מגיע מרבם?
וכן הוא בעירובין צב, א.וכי רבי לא שנאה, ר' חייא מנין לו?
באמונתו כתב:יבנה כתב:למה אתה מניח הנחה שכל מה שחושבים תלמידים מגיע מרבם?
יבמות מג, א:וכן הוא בעירובין צב, א.וכי רבי לא שנאה, ר' חייא מנין לו?
דרומי כתב:מעניין. שמאי והלל שניהם למדו משמעיה ואבטליון, ולא שמענו על חילוקי דיעות בין שמעיה לאבטליון - לפתע שמאי והלל, תלמידיהם, התחילו לחלוק... איך זה קרה?
דרומי כתב:מעניין. שמאי והלל שניהם למדו משמעיה ואבטליון, ולא שמענו על חילוקי דיעות בין שמעיה לאבטליון - לפתע שמאי והלל, תלמידיהם, התחילו לחלוק... איך זה קרה?
דרומי כתב:שמאי והלל בעצמם לא חלקו במאומה?
דרומי כתב:שמאי והלל בעצמם לא חלקו במאומה?
דרומי כתב:שמאי והלל בעצמם לא חלקו במאומה?
יבנה כתב:דרומי כתב:שמאי והלל בעצמם לא חלקו במאומה?
שבת טו.
אמר רב הונא: בשלשה מקומות נחלקו שמאי והלל.
יבנה כתב:באמונתו כתב:יבנה כתב:למה אתה מניח הנחה שכל מה שחושבים תלמידים מגיע מרבם?
יבמות מג, א:וכן הוא בעירובין צב, א.וכי רבי לא שנאה, ר' חייא מנין לו?
שם מדובר על נושא שידוע שדן בו הרב, ובענייני הלכה, ובר' חייא דוקא.
גבו לו בחזקת שאין לו ונמצא שיש לו, רבי ירמיה סבר מימר מותר המת ליורשיו, אמר ליה רבי אידי דחוטריה הגע עצמך דלא כוונון אלא ליה, אמר ליה אנא לא אמרית - את מנן לך...
חזור אל “משפחות סופרים וימות עולם”
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 129 אורחים