עמוד 1 מתוך 1

רבי מרדכי זילבר מסטוטשין

פורסם: א' אוקטובר 30, 2016 1:23 am
על ידי ברזלים
נדמה לי אחרי חיפוש קצר בפורום שלא פתחו עדיין השער לאוצרו הגדול של ר' מרדכי זילבר ששופע ים חכמה ומעיינות של חיזוק בכל פרד"ס התורה בעמקות ובישרות השכל, ממש בגדר חידוש של הדור האחרון. רק אזכיר שהוא חתנו של ר' משה וולפסון בעל מחבר אמונת עתיך. אציגה נא רק גיליון אחד מדברי תורתו שמצאתי בכ"ז באחד הפורומים וקשור גם לפרשת בראשית.

Re: רבי מרדכי זילבר מסטוטשין

פורסם: א' אוקטובר 30, 2016 8:13 pm
על ידי מצליח
אכן בהחלט ראוי ענק רוח הלזה להערכת דמותו הרם אשר יש בו משום חידוש רב, גם בני א"י גם בני חו"ל זוכים להתבשם מאור תורתו מלא חפניים, בהיותו מתאכסן שני חדשים בקיץ בירושלים.

Re: רבי מרדכי זילבר מסטוטשין

פורסם: א' אוקטובר 30, 2016 9:09 pm
על ידי ברזלים
--B5A2~1.JPG
--B5A2~1.JPG (190.01 KiB) נצפה 3855 פעמים

Re: רבי מרדכי זילבר מסטוטשין

פורסם: א' אוקטובר 30, 2016 10:59 pm
על ידי לא נורא
נודע בשערים בישרותו בלי פשרות, חותר לאמת ואינו מתבלבל מרוח הרחוב - גם של החרדים. אומר מה שצריך לא מה שאוהבים לשמוע.

Re: רבי מרדכי זילבר מסטוטשין

פורסם: א' אוקטובר 30, 2016 11:07 pm
על ידי מצליח
מאות שוחרי תורה שנהפכו למעריציו בגלל דברי תורתו הנפלאים המופצים בא"י ובחו"ל, לא ראו מאור פניו לעולם, ולא ידעו נתיב דרכו בפרטיות, כי מלבד שניחן בכח החידוש לאין ערוך הרי הוא צדיק נשגב בהנהגותיו ובמעשיו, תפלתו בדביקות, קדושת אכילתו, מדותיו הנשגבות וכו' וכו'.

Re: רבי מרדכי זילבר מסטוטשין

פורסם: א' אוקטובר 30, 2016 11:48 pm
על ידי ברזלים
מי שיש ברשותו שיעורים שלו נא העלו לכאן בכדי להנות בו בני אדם.

Re: רבי מרדכי זילבר מסטוטשין

פורסם: ב' אוקטובר 31, 2016 5:46 pm
על ידי שברי לוחות
לגליונות דברי תורה ראה כאן

לקבל בדוא"ל
toldosyehuda@thejnet.com

Re: רבי מרדכי זילבר מסטוטשין

פורסם: ג' נובמבר 01, 2016 10:37 am
על ידי שיף
עד לאחרונה לא היו כלל אשכולות על ת"ח שליט"א וכמו שלא כתבו אף פעם ספרים עליהם, אמנם לאחרונה נפרץ הדבר בשוק.
ואם כבר... מה עם אשכול על חותנו הגדול מזקני המשגיחים והמשפיעים החסידיים הגה"צ רבי משה וולפסון שליט"א

Re: רבי מרדכי זילבר מסטוטשין

פורסם: ג' נובמבר 01, 2016 4:25 pm
על ידי ברזלים
הכוונה היתה לא לשבח את האיש אלא לפרסם את מעיינותיו חוצה, לזיכוי הרבים.