ונ"ל לומר דמאי דאמרי' דאין ישיבה בעזר' דוקא באויר העזר' שנרא' כנגד פתח ההיכל ואין זה דרך כבוד לישב אדם לפני הבורא אבל הלשכות שהיו בנויות בעזר' כיון שהן מוקפות מחיצה מותר לישן ולשכב בהם ואין זה דרך זלזול כיון שאין עומדים באויר העזר' תדע דהכי הוא שהרי קדשי קדשים טובלין בעזרה וכי בעמיד' היו אוכלין אותו ואנן בעינן למשחה כדרך שהמלכים אוכלים א"ו בלשכות היו נכנסין ואוכלין
וצ"ע מגמ' סוטה דט"ו דאיכא דין למשחה גם במנחה.רון כתב:אלא שכתוב אצלי שהגאון המופלג ממש הגרי"ד אילן שליט"א העירני לתוס' בבכורות כז' שכתבו דשמא אין "למשחה" אלא בבשר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 24 אורחים