הגמ' אומרת מה בין פסח מצרים לפסח דורות פסח מצרים היו חייבים לאכול בחיפזון משא"כ פסח דורות. ואנכי בור ולא אדע שהרי חיפזון אין הכוונה לבלוע את האוכל וחיפזון הכוונה היא עד זמן חצות כפי שמבואר כל זה בגמ' ברכות האם הכוונה היא לחפזון דמצרים או אפשר שהכוונה היא לחיפזון דישראל ומשום שהיו צריכים לסיים את הסעודה עד חצות הלילה קרי להו הפסוק ואכלתם אותם בחיפזון.
ובכל אופן לכו"ע גם בזמנינו יש חפזון אם זה עד חצות אם זה עד העלות עמוד השחר ומהו שהגמ' אומרת מה בין פסח מצרים לפסח דורות והרי גם בפסח דורות יש דין של בחיפזון.
וצריך עיון.