האם יש למי שהוא פשט בהירושלמי המובא בתוס' פסחים ד' עמוד ב' שאם בדיקת חמץ היה מדאורייתא נשים לא היו נאמנים משום שהיות שצריך דקדוק גדול ויש טירחא יתירתא אינם נאמנים משום שעצלניות הן
והרי עינינו רואות את הזהירות הגדול שיש להם???
דרומי כתב:אני ראיתי במוחש נשים (ולא אפרטם משום שלום בית...) אשר מנקות היטב את הוילונות והחלונות, ואינן שמות לב די הצורך לחתיכת ספגטי שנדבקה לכסא. וזו כנראה הכוונה בזה שהן עצלניות - להתעמק בפרטים הקטנים והשוליים כמו אלו... ושמעתי מכמה בתים שבערב פסח הבעל הוא זה שמטאטא משום שיש לו טענות שטאטוא האשה לא מספיק יסודי
עושים פסים כתב:האם יש למי שהוא פשט בהירושלמי המובא בתוס' פסחים ד' עמוד ב' שאם בדיקת חמץ היה מדאורייתא נשים לא היו נאמנים משום שהיות שצריך דקדוק גדול ויש טירחא יתירתא אינם נאמנים משום שעצלניות הן
והרי עינינו רואות את הזהירות הגדול שיש להם???
אפרים זלמן כתב:(לגבי עדות ראיתי למי שכתב שהענין הוא שלא תהיינה יצאניות, הידוע למישהו אם יש מקדמוננו שכתבו כן?)
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 41 אורחים