שמואל דוד כתב:סב: רש״י ד״ה אם רצה לחזור - כל זמן שלא הגיע גט לידה.
יש לעיין מה בעי בזה. ומדוע לא פירש כן ברישא דמתניתין וצ״ע.
זכות יצחק לחכם טוניסאי ז"ל:
ד"ה אם רצה לחזור כ"ז שלא הגיע גט לידה עכ"ל, לא פי' כן ברישא וראיתי להמ"ב שהרגיש בה ותירץ דכאן יש מקום לטעות ולפרש שהבעל חוזר מדיבור אי איפשי לכן מפרש כל זמן שלא הגיע גט לידה ממילא החזרה שאינו רוצה ליתן את הגט עכ"ל ואחה"מ אינו נכון דא"כ הכי איבעי ליה רש"י למימר אם רצה לחזור שאינו רוצה לתת לה גיטה ולע"ד יראה דהט' דכתבה כאן משום דכאן יש לטעות ולומר דאפילו נתנו לה יכול לחזור כיון שהאשה סוברת דהשתא הגיע לידה לא בזה שבא לידה נתגרשה ולא נתכוונה לגירושין השתא אלא מקודם היא סוברת שנתגרשה לזה בא רש"י לומר דדוקא עד שלא הגיע דאע"ג דלא נתכוונה לגירושין השתא בע"כ מתגרשת ולא בעינן דעתא והגם שיש לפרש המשנה ביודעת אחר כך שהבעל בטל השליחות דקבלה מ"מ מפ' רש"י כל זמן שלא הגיע לידה משום הצד השני אם אינה יודעת כנ"ל.