שמואל דוד כתב:עיין פנ״י
ייש"כ
ראיתי הפנ"י עוד לפני שכתבתי אתמול, שהוא הקשה ממשמעות המשנה י"ד א' , אך לא בטוח שלומד כן כפשט בתוס', דמאריכות לשונם לא נראה כלל כן וכדכתב הפנ"י בעצמו. ועי' שפ"א דחולק על הפנ"י ולדבריהם הראיה של תוס' מהגמ' ריש ט"ו א' וכמו שכתבנו בהצעה הראשונה אתמול ואין ראיה מהמשנה, וכן נראה ברור בדברי התוס'.
ואף אם מתפרש בתוס' כהפנ"י הרי הראיה מהמשנה י"ד
עמוד א' והציון לפנינו בתוס' הוא
מעמוד ב', וזה ודאי לא מקומו המדוקדק.