כתב רש"י בדף נ' סוף ע"ב דאם נתייקרו הטליתות אחר שמכרו אז אינו יכול לחזור , וצ"ע דלכאורה זה פשוט, הרי לא נתאנה כלל ורק מחמת השער נתייקרו וצ"ע.
וכתב הרמב"ן שכוונת רש"י הוא שאפילו אם נתאנה בשעת המכירה מ"מ אם נתייקרו אח"כ א"י לחזור עיין שם, וצ"ע הסברא בזה. וכ"ה השיטה , וכתב השיטה שכונת רש"י הוא שאינו יכול לחזור אם נתייקרו הטליתות אבל בודאי אם בשעת מקח נתאנה אז יכול לחזור ולא איכפ"ל אם נתייקרו אח"כ.
ולכאורה תמוה מה החידוש בזה , הרי פשוט שאין יקרות השער שייכא לאונאה וכדפרישית וצע"ג