טוב וחסד כתב:ראיה קלושה עד כדי בטלה ומבוטלת!
סוף סוף אני מקבל תגובה מבעל האשכול שכותב בחוצפה נוראה על גדולי עולם על פי דעות המתחדשים, וממשיך בסגנון זה לכתוב בהנפת קולמוס ראיה קלושה עד כדי בטילה ומבוטלת, בלי להתמודד עם הראיה, זה כמו שאכתוב אני כל דברי הרב הנקין הי"ד מגובבים בראיות קלושות ומבוטלות הבאים לבסס אג'נדה
עוד תוספת לראיה שלי שרש"י בהחלט טמן כאן שהוא כתב רש"י זה, וכן רואים שרש"י מיד בדף כ"ה ע"ב עובר להשתמש בלשון
פיתוי וכן שוב אומר
לעבירה ולא
לדבר עבירה רש"י ד"ה במטה. חוץ לעיר
לעבירה כעין קוברי מת שלא יבינו: וד"ה
באשה חשובה. בין האנשים ובין הנשים אשה יפה וקרובה למלכות דמיסתפו מינה ולא קטלי לה אבל משום עריות איכא דיפה היא ואצטריך לאשמועי' דלא תתייחד חיישינן שמא
תתפתה אבל אשה שאינה חשובה בין האנשים וחשובה בין הנשים משום רציחה נמי איכא דבא עליה ואחר כך הורגה דלא ס''ל אשה כלי זיינה עליה וחשובה בין האנשים ולא בין הנשים מותרת להתייחד ומשום עריות ליכא דאינה יפה: והדמיון בענין
אשה חשובה ולכן מודגש ביותר השינוי בין פיתוי לריצוי.