מבואר בכתובות פרק אף על פי שהאמוראים שנעדרו מביתם במשך כל השנה (כרב רחומי) באו לביתם בערב יום הכיפורים.
מה הטעם שבחרו להם דווקא יום זה? ובפרט שא"א לקיים עונה בליל יוהכ"פ
מיכאל1 כתב:מבואר בכתובות פרק אף על פי שהאמוראים שנעדרו מביתם במשך כל השנה (כרב רחומי) באו לביתם בערב יום הכיפורים.
מה הטעם שבחרו להם דווקא יום זה? ובפרט שא"א לקיים עונה בליל יוהכ"פ
שומע ומשמיע כתב:לכאורה זה מקור למה שיש אומרים [לא זוכר מקורות כעת] שביו"כ יש עניין של יום אהבה ופיוס, מלבד העניין של בקשת מחילה כתנאי לכפרה.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 78 אורחים