ידוע שעיקר ההלכה הפסוקה הוא שגם בערב שבת חזון אסור לרחוץ כל גופו במים חמין, ורק פניו ידיו ורגליו שרי בחמין, והמשנ"ב בשם הפוסקים מחמיר דגם בסבון אסור, אך החזו"א מיקל בסבון.
ועכ"ז ידוע שבהרבה מקמומות אצל חסידים ואנשי מעשה נוהגין לרחוץ בחמין אפילו כל הגוף, וכידוע שבספר משמרת שלום (קוידינוב) כתה להיתר (כמדומה עפ"י המהרש"ל), וכמדומה שגם הגרי"א הענקין זצ"ל כתב להתיר בתשובותיו או מכתביו.
לי הקטן ידוע רק מקורות אלו, אך אולי ידוע לאחד מבית מדרשינו עוד מקורות בנידון זה הנוטים להתיר עכ"פ ?