דרומי כתב:אין סיבה לחשוב שהצרעת כשלעצמה מראה על פחיתות יוצאת דופן, שהרי משה ומרים לקו בצרעת (לזמן קצר), ואף עוזיהו המלך שלקה בצרעת לזמן ממושך אינו נחשב לרשע גדול במיוחד.
בכלל לענין הצרעת של גיחזי יש דברים מעניינים ב'אהבת יהונתן' של ר"י אייבשיץ על ההפטרה של פרשת מצורע, עיי"ש שבעצם לא היתה זו צרעת רגילה
י. אברהם כתב:דוגמא של התייחסות בעל הכלי יקר בכה"ג
חרסון כתב:מבלי להיכנס לדון בשאלה (הצורמת באזני הקטנות) של "מה ידעו חז"ל ומה לא ידעו", ברור שחלק בלתי נפרד ממצוות תלמוד תורה הוא גילוי האחדות בין תושב"כ לתושבע"פ (ע"ד דברי הרמב"ם על דרשות חז"ל), ובנדו"ד, לגלות שכל מסורות חז"ל יש להם שורש איתן בתושב"כ.
ולכשתמצי במידה מסויימת רבים ממפרשי התורה עוסקים במלאכה זו.
יאיר כתב:איני בא אלא להוסיף שגם על עשו בפשט הפסוקים (בתורה) לא נראה שהיה רשע גדול
ר_חיים_הקטן כתב:יאיר כתב:איני בא אלא להוסיף שגם על עשו בפשט הפסוקים (בתורה) לא נראה שהיה רשע גדול
וה"ה בלעם.
ר_חיים_הקטן כתב:יאיר כתב:איני בא אלא להוסיף שגם על עשו בפשט הפסוקים (בתורה) לא נראה שהיה רשע גדול
וה"ה בלעם.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 62 אורחים