ק֥וּמִי לכי (לָ֛ךְ) רַעְיָתִ֥י יָפָתִ֖י וּלְכִי־לָֽךְ
פורסם: א' אוגוסט 30, 2020 7:33 am
שה"ש ב יג הַתְּאֵנָה֙ חָנְטָ֣ה פַגֶּ֔יהָ וְהַגְּפָנִ֥ים סְמָדַ֖ר נָ֣תְנוּ רֵ֑יחַ ק֥וּמִי לכי (לָ֛ךְ) רַעְיָתִ֥י יָפָתִ֖י וּלְכִי־לָֽךְ:
רס"ג מפרש את הכתיב 'לכי' כציווי לנקבה מן הלך. (הוא מפרש כן רק בפסוק זה ולא בפסוק י, שם גם בכתיב 'קומי לך'.)
תה"ש מפרשים גם בפסוק י וגם בפסוק יג שהוא ציווי לנקבה מן הלך (לא כן התרגום והפשיטתא). וכן הוא לפי המסורה הבבלית.
הידוע על פרשנים נוספים המפרשים כך?
רס"ג מפרש את הכתיב 'לכי' כציווי לנקבה מן הלך. (הוא מפרש כן רק בפסוק זה ולא בפסוק י, שם גם בכתיב 'קומי לך'.)
תה"ש מפרשים גם בפסוק י וגם בפסוק יג שהוא ציווי לנקבה מן הלך (לא כן התרגום והפשיטתא). וכן הוא לפי המסורה הבבלית.
הידוע על פרשנים נוספים המפרשים כך?