בפרשתינו מוזכרים נשי למך, עדה וצלה, כאשר צילה ילדה את תובל קין. וכאמור 'אחות תובל קין נעמה'.
עצם הזכרת נעמה, מבארים המפרשים, כדי להודיע את הצלתה בתיבת נח [היא היתה אשת נח]
אך מדוע לא נכתב לידתה? אלא רק באגביות, שלתובל קין היתה אחות נעמה.
יאיר כתב:וכי חידוש הוא?
התורה בד"כ נמנעת מלכתוב לידת ושמות הבנות
דרומי כתב:הרב נחומצה, למה לא שאלת בפסוק קודם:
"ותלד עדה את יבל .. ושם אחיו יובל"
הרי שגם אצל יובל לא סיפר הכתוב על לידתו אלא כתב "באגביות" שהיה אחיו של יבל שנולד לעדה.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 22 אורחים