יעקל כתב:פעם שמעתי, אני חושב שכך כתוב בהקדמת בניו לש"ע שלו,
[א] שהרב המגיד נ"ע ביקש ממנו לכתוב ש"ע
[ב] עבור קהל תלמידיו ( תלמידי הבעש"ט) במיוחד, ולא לכל כלל ישראל.
א. נכון.
ב. לא כתוב.
http://chabadlibrarybooks.com/pdfpager. ... t=&pgnum=8
יעקל כתב:פעם שמעתי, אני חושב שכך כתוב בהקדמת בניו לש"ע שלו,
[א] שהרב המגיד נ"ע ביקש ממנו לכתוב ש"ע
[ב] עבור קהל תלמידיו ( תלמידי הבעש"ט) במיוחד, ולא לכל כלל ישראל.
הגרש"ד.יעקל כתב:מהו מניינו של סבך ?
יעקל כתב:איש_ספר כתב:אגב במנין של סבי שיח' אין מפסיקים כלל לא אחרי "קודשא" ולא אחרי "בריך הוא", ואין עונים שם כלום. לדבריו כך המנהג הישן.
האם כתבו ע"ז?
מהו מניינו של סבך ?
לבי במערב כתב:יעקל כתב:פעם שמעתי, אני חושב שכך כתוב בהקדמת בניו לש"ע שלו,
[א] שהרב המגיד נ"ע ביקש ממנו לכתוב ש"ע
[ב] עבור קהל תלמידיו ( תלמידי הבעש"ט) במיוחד, ולא לכל כלל ישראל.
א. נכון.
ב. לא כתוב.
http://chabadlibrarybooks.com/pdfpager. ... t=&pgnum=8
יעקל כתב:שתי הנקודות ? נקודה א. ונקודה ב. ?
הכוונה למדל"י? היכן?הרב מגאליציע כתב:החליף עם ספר לקו"א, שם בהקדמה כתב כן ע"ש.
לבי במערב כתב:'מגיד דבריו ליעקב', דהיינו לקו"א להה"מ נ"ע.
לא 'חייבים'. אין זו אלא נוחות גרידא.איש גלילי כתב: . . למה חייבים לכתוב בקודים? . .
בקישור שִלְּחַנִּי, ובקישור אשיבנו.הרב מגאליציע כתב:לקו"א תניא
לבי במערב כתב:בקישור שִלְּחַנִּי, ובקישור אשיבנו.הרב מגאליציע כתב:לקו"א תניא
חזור אל “עיון תפילה וחקר פיוט”
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 47 אורחים