יבנה כתב:הודעת משרד התקשורת היום מכאן https://www.gov.il/he/departments/news/02022022_1
שר התקשורת, יועז הנדל: "תפקידי כשר התקשורת הוא להסדיר את השוק ולוודא שלכל אזרח בישראל תהיה גישה שווה לכלל השירותים. המצב הנוכחי הראה כי כשמנגנון אחד שולט בשוק צומחות תופעות בעיתיות. איפה שיש כאוס ועוולות צרכניות, אנחנו נתקן.
.... במצב הקיים מנויי הקווים הכשרים אינם נהנים ממלוא פירותיה של המהפכה התחרותית שהוביל משרד התקשורת בשוק הסלולר.
רפורמת הכשרות בסלולר אותה מוביל שר התקשורת, יועז הנדל, תאפשר ניידות מספרים מלאה בקרב מנויי שירות קו כשר, ללא יוצא מן הכלל ותאפשר תחרות בקווים הכשרים על שלל מרכיביהם: תיפתח האפשרות להתנייד לכל חברות הסלולר ולשמור על המספר, והרפורמה תוריד את
החסם המשמעותי ביותר שמונע התפתחותו של גוף כשרותי אחר שייצר תחרות על ליבו של הצרכן בסוגיות כמו סוג הכשרות, מחירי החבילות, המגוון ואיכות המכשירים המשווקים. המשרד סבור כי את רפורמת הניידות יש להחיל על כלל הציבור בישראל כולל על מנויי הקו הכשר באופן בו מספר הטלפון יהיה מזהה אישי של המנוי ולא מזהה קבוצתי.בנוסף, למנוי קו כשר תהיה את היכולת לעבור בין תוכנית שירות קו כשר לתוכנית אחרת באותה חברת הסלולר, ולהיפך, תוך שמירה על מספר הטלפון האישי.
יתן חן כתב:יבנה כתב:הודעת משרד התקשורת היום מכאן https://www.gov.il/he/departments/news/02022022_1
שר התקשורת, יועז הנדל: "תפקידי כשר התקשורת הוא להסדיר את השוק ולוודא שלכל אזרח בישראל תהיה גישה שווה לכלל השירותים. המצב הנוכחי הראה כי כשמנגנון אחד שולט בשוק צומחות תופעות בעיתיות. איפה שיש כאוס ועוולות צרכניות, אנחנו נתקן.
.... במצב הקיים מנויי הקווים הכשרים אינם נהנים ממלוא פירותיה של המהפכה התחרותית שהוביל משרד התקשורת בשוק הסלולר.
רפורמת הכשרות בסלולר אותה מוביל שר התקשורת, יועז הנדל, תאפשר ניידות מספרים מלאה בקרב מנויי שירות קו כשר, ללא יוצא מן הכלל ותאפשר תחרות בקווים הכשרים על שלל מרכיביהם: תיפתח האפשרות להתנייד לכל חברות הסלולר ולשמור על המספר, והרפורמה תוריד את
החסם המשמעותי ביותר שמונע התפתחותו של גוף כשרותי אחר שייצר תחרות על ליבו של הצרכן בסוגיות כמו סוג הכשרות, מחירי החבילות, המגוון ואיכות המכשירים המשווקים. המשרד סבור כי את רפורמת הניידות יש להחיל על כלל הציבור בישראל כולל על מנויי הקו הכשר באופן בו מספר הטלפון יהיה מזהה אישי של המנוי ולא מזהה קבוצתי.בנוסף, למנוי קו כשר תהיה את היכולת לעבור בין תוכנית שירות קו כשר לתוכנית אחרת באותה חברת הסלולר, ולהיפך, תוך שמירה על מספר הטלפון האישי.
האם טחו עיני המצדדים ביועז הנדל יר"ה לראות להיכן הדברים מגיעים?
לשרוף את הבית על הפשפשים ולשמוח?
מלכיאל גרינוולד כתב:הרפורמה תאפשר חסימה לכל החפץ בכך, ברמת החסימה שהוא דורש, ולא תחייב את מי שאינו חפץ בכך.
יתר על כן, גם מי שיש לו מספר רגיל (לא בקומה הכשרה), יוכל לחסום את עצמו ולהצטרף לתוכנית כשרה בלי לשנות את המספר.
ועוד, מי שצריך מסרונים יוכל להצטרף לתוכנית כזו בלי לאפשר לעצמו את כל שאר התועבות.
כמו בשוק הכשרויות, תהיינה רמות שונות של כשרות, והתחרות רק תיטיב (לא עם העסקנים).
ההבדל היחיד יהיה שאתה לא תדע אם חברך חסום או פרוץ (או שהוא איפשר מסרונים).
עקביה כתב:ארי שבחבורה כתב:ועוד הערה עקרונית אחת:
קשה שלא לשים לב לקווי הדמיון המטרידים הנמשכים בין פרשיית הסופר הידוע לפרשייה זו שלפנינו (עם כל ההבדלים הברורים בין המקרים). בשני המקרים מדובר באנשים מקושרים וחזקים מאוד שמנצלים את כוחם כדי לפגוע (במקרה הראשון) ולעשוק (במקרה השני) את כולנו במשך שנים. בשני המקרים מסתבר שהמערכת ידעה על כך במשך שנים, ומה היא עשתה? כלום, וכאשר העניינים מגיעים לכדי פיצוץ על מי מתגייסת המערכת להגן? האם על הנפגעים והעשוקים? הצחקתם אותם. הפושעים והבריונים ממשיכים לזכות להגנה מלאה, והנפגעים והעשוקים מושתקים, ומפליא לראות כיצד בשני המקרים משתמשת המערכת באותה טקטיקה של שימוש בטיעונים אמתיים כדי לסכור את פיו של כל מי שמעז לפתוח את הפה - כאן זה הלבנת פנים ולשה"ר וכאן זה סכנת האינטרנט וקווי התועבה (בהנחה שמדובר בסכנה אמתית), והנה אנחנו שומעים שוב ושוב שהסיפור 'מורכב' וכו' וכו', וכך מצליחים להשתיק את כל הנאנקים והנאנחים וממשיכים הלאה כאילו לא קרה כלום, ואם לא די בכך אז עכשיו המערכת גם הולכת להוציא את כל העשוקים לרחובה של עיר למחות על כך ש... יוכלו להמשיך לעשוק אותם! פשוט לא יאומן כי יסופר.
אכן, שום דבר כנראה לא עומד להשתנות, לא כאן ולא כאן. האפילה כבר מכסה את כולנו.
כשקראתי את דבריך התמלאתי רחמים על העשוקים הנאנקים והנאנחים עד שלא מצאתי מנוח לכף רגלי. אבל אז, בחמלת ה' עלי, נזכרתי באשכול זה (http://forum.otzar.org/viewtopic.php?f= ... 95c159a935) וקיבלתי תנחומים.
שם אתה מוצא שני יהודים צדיקים שכל מה שידוע לך ולי ידוע גם להם, ובכל זאת, ללא כל הסבר רציונלי, הרי הם סמוכים ובטוחים שהמעשה הנכון הוא לחזק ולהאדיר את כוחה של כנופיית השודדים.
כשאתה קורא באשכול ההוא אתה מבין שאין עם מי לדבר ואין למי להסביר, והם עצמם לא מעלים בדעתם שיש איזשהו צורך לספק הסבר לעמדה המשונה שלהם נוכח הנתונים.
זה עצוב מחד, אבל משמח מאידך, שכן מתברר שהעובדה שהם עשוקים אינה מפריעה להם ולכן הם גם לא סובלים ממנה. מן הסתם הם משכנעים את עצמם שהמחיר המופקע שהם נדרשים לשלם על מכשירים כשרים כמוהו כהוצאות שבת ויו"ט או הוצאות בניו לתלמוד תורה וכיו"ב על זה הדרך, וההתעמרות של השודדים בחסימת קווים מועילה לכפרת עוונות, והרי הם שמחים ומאושרים בחלקם, וממילא טוב להם בזה ובבא. אכי"ר.
לכשיבקע כתב:ר' ליטוואק. כמדומה שהחילוק בין א''י לחו''ל, אינו רק בעניין הסלולארי, אלא בעניין ההנהגה והציבוריות, שכאן רגילים לפיקוח ומעקב הדוק יותר, ובחו''ל פחות.
משוש דורים כתב:לכשיבקע כתב:ר' ליטוואק. כמדומה שהחילוק בין א''י לחו''ל, אינו רק בעניין הסלולארי, אלא בעניין ההנהגה והציבוריות, שכאן רגילים לפיקוח ומעקב הדוק יותר, ובחו''ל פחות.
מבלי להכנס לעצם הדיון מה נכון ומה לא, יש דבר שצריך לדעת, שאם אתה רוצה לפקח ולעקוב, אזי אתה צריך לאפשר שיפקחו ויבקרו גם את מעשיך.
הפשפוש והמשמוש אינם יכולים להיות חד צדדיים, אם גדולי ישראל הפקידו את האדונים לבקוביץ את לנג לפקח על כל שיחת טלפון שלנו, בודאי שצריך לפקח את מעשיהם של הצמד חמד הלזה.
משוש דורים כתב:לכשיבקע כתב:ר' ליטוואק. כמדומה שהחילוק בין א''י לחו''ל, אינו רק בעניין הסלולארי, אלא בעניין ההנהגה והציבוריות, שכאן רגילים לפיקוח ומעקב הדוק יותר, ובחו''ל פחות.
מבלי להכנס לעצם הדיון מה נכון ומה לא, יש דבר שצריך לדעת, שאם אתה רוצה לפקח ולעקוב, אזי אתה צריך לאפשר שיפקחו ויבקרו גם את מעשיך.
הפשפוש והמשמוש אינם יכולים להיות חד צדדיים, אם גדולי ישראל הפקידו את האדונים לבקוביץ את לנג לפקח על כל שיחת טלפון שלנו, בודאי שצריך לפקח את מעשיהם של הצמד חמד הלזה.
משוש דורים כתב:מבלי להכנס לעצם הדיון מה נכון ומה לא, יש דבר שצריך לדעת, שאם אתה רוצה לפקח ולעקוב, אזי אתה צריך לאפשר שיפקחו ויבקרו גם את מעשיך.
הפשפוש והמשמוש אינם יכולים להיות חד צדדיים, אם גדולי ישראל הפקידו את האדונים לבקוביץ את לנג לפקח על כל שיחת טלפון שלנו, בודאי שצריך לפקח את מעשיהם של הצמד חמד הלזה.
ש. ספראי כתב:לא קראתי את כל ההודעות שהגיעו כאן בעמוד האחרון. רק אספר על שיחה מעניינת שהייתה לי לפני 5 דקות עם 'גורם בכיר' בצד הליטאי.
[b]הוא: שמעתי שאתה בעד הועדת תקשורת ו...
אני: אני בעד סינון קפדני. לא בעד הועדה.
הוא: אתה יודע מי יושב בועדה? גורים ועצניקים.
אני: מי?
הוא:... ו... הרי את ...אתה מכיר. הוא....
אני: נכון. ו?....
הוא: יתד כבר כתבו יום שלישי שעבר מפורש שלמרות כל הדברים הטעונים תיקון בועדה, עדיין צריך סינון וכו' וכו'. אין שום גיבוי מהרבנים שלנו לועדה.
אני: לא קראתי. קראתי רק את הכותרת. והמכתבים בשישי?
הוא:.... ו... ו.... ו... לא בעד לחזק את הועדה וגם... התנגדו. רק המודיע והמבשר....
אני: ומה הלאה?
הוא: יילחמו בהנדל. חייבים סינון רציני. אך על הועדה הזאת יש טענות קשות. במקביל יעבדו קשה כדי להקים ועדה נורמלית ושפויה.
אני: בדוק?
הוא: כך אמר לי הבוקר הגאון... ו...
סוף שיחה....[/b]
אין לכם מה להשתלח ולהתקיף ולבקר. זה מה שאמר לי לפני כמה דקות גורם רציני. זהו. תמשיכו את הדיון בהנאה....
ש. ספראי כתב:לא קראתי את כל ההודעות שהגיעו כאן בעמוד האחרון. רק אספר על שיחה מעניינת שהייתה לי לפני 5 דקות עם 'גורם בכיר' בצד הליטאי.
[b]הוא: שמעתי שאתה בעד הועדת תקשורת ו...
אני: אני בעד סינון קפדני. לא בעד הועדה.
הוא: אתה יודע מי יושב בועדה? גורים ועצניקים.
אני: מי?
הוא:... ו... הרי את ...אתה מכיר. הוא....
אני: נכון. ו?....
הוא: יתד כבר כתבו יום שלישי שעבר מפורש שלמרות כל הדברים הטעונים תיקון בועדה, עדיין צריך סינון וכו' וכו'. אין שום גיבוי מהרבנים שלנו לועדה.
אני: לא קראתי. קראתי רק את הכותרת. והמכתבים בשישי?
הוא:.... ו... ו.... ו... לא בעד לחזק את הועדה וגם... התנגדו. רק המודיע והמבשר....
אני: ומה הלאה?
הוא: יילחמו בהנדל. חייבים סינון רציני. אך על הועדה הזאת יש טענות קשות. במקביל יעבדו קשה כדי להקים ועדה נורמלית ושפויה.
אני: בדוק?
הוא: כך אמר לי הבוקר הגאון... ו...
סוף שיחה....[/b]
ארי שבחבורה כתב:אכן, יש רבים, בוודאי כאן בפורום, שיודעים על השחיתות והבריונות והעושק ובכל זאת מחזיקים בכל עוז בעמדת המערכת, והם טוענים שהכול שווה בשביל וכו'. בסדר גמור. זכותם.
אני רק טוען דבר אחד. מי שחושב שהכול מתחיל ונגמר בשחיתות של ועדת הרבנים ובעושק של כספים משלה את עצמו. מערכת שלא מסוגלת (ואולי גם לא רוצה) להקיא בריונים ופושעים חזקים ומקושרים זה אסון עם השלכות הרבה יותר רחבות והרבה יותר חמורות, ומי שמחזק מערכת שלא עושה כלום נגד בריונים שלא יתפלא על כך שהיא גם לא עושה כלום נגד פושעים, ומי שמחזק מערכת שמשתיקה אנשים ש"רק" מפסידים כספים בגלל שחיתות של כל מיני עסקנים בריונים שלא יתפלא על כך שאותה מערכת משתיקה גם נפגעים ונפגעות של סופרים חשובים. איך אומר הפתגם העממי? מי שהולך לישון עם כלבים שלא יתפלא אם יתעורר עם פרעושים. זה הכל.
יתן חן כתב:הוא היה מונה 'שבחם', שאפילו שכל רבני וחכמי ישראל עומדים מצד אחד, בעד שיהיה אפשרות לקומה כשרה לחרדים לדבר ה'. אכן על מנת שיוכלו לתייגם כחרדים. 'הם' מכריעים כהצד השני, של הפורקי עול ומרשיעי ברית.
ב"ה שלא שם חלקנו כהם.
לכשיבקע כתב:ר' ליטוואק. כמדומה שהחילוק בין א''י לחו''ל, אינו רק בעניין הסלולארי, אלא בעניין ההנהגה והציבוריות, שכאן רגילים לפיקוח ומעקב הדוק יותר, ובחו''ל פחות.
ליטוואק פון בודאפעסט כתב:לכשיבקע כתב:ר' ליטוואק. כמדומה שהחילוק בין א''י לחו''ל, אינו רק בעניין הסלולארי, אלא בעניין ההנהגה והציבוריות, שכאן רגילים לפיקוח ומעקב הדוק יותר, ובחו''ל פחות.
אם ככה זה, האם זה ראיה שכן זה חייב להיות? מי אמר שזה דבר טוב שמתרגלים ל'פיקוח ומעקב הדוק יותר'? אדרבא, ע"ז אני דן, שד"ז איננו טוב לעם.
בכללות, כבר כתבתי באחד מאשכולי הקורונה, יש לדעת ולהכיר את ההבדל בין יחיד לציבור. יש דברים שהם בתחום הציבור ויש דברים שהם בתחום היחיד, ואסור לערב ביניהם. השמירת עינים של האדם, התרחקותו מהרחוב הקלוקל, ההמנעות מבידור של הסמארטפונים, כולם הם בתחום היחיד, כל אחד לפי דרגתו. המוסדות הציבוריים עליהם להיות ברשות הציבור ולא היחיד.
וראה זה פלא איך נתהפכו היוצרות! מישהו הקים מוסד ציבורי לפקח על היחידים, והמוסד הציבורי הוא ביד יחידים, והיראת שמים של היחידים הוא ביד הציבור.
צופה_ומביט כתב:מה שכבר היום אתה לא יודע אם יש לו עוד מכשיר לא כשר [בכל רמה שהיא על פני הסקאלה].
נחומצ'ה כתב:צופה_ומביט כתב:מה שכבר היום אתה לא יודע אם יש לו עוד מכשיר לא כשר [בכל רמה שהיא על פני הסקאלה].
ועל מחלל שבת בסתר, אתה כן יודע?!
ועל עוברי ג' עבירות חמורות, אתה כן יודע?!
אלו חיינו החדשים. בוקר טוב ישראל. הבחירה האמיתית הגיע.
וכל המחלל ש"ש בסתר, נפרעים ממנו בגלוי.
ציטוטים נבחרים:
..דורשים מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א, שינוי וארגון במסגרות הקיימות המפקחות בתפעולי הקווים הכשרים..
..מזה תקופה נעשים פעולות ע"י עסקנים הפועלים על דעת עצמם בלא סמכויות רבניות שהוסמכו לכך ע"י גדולי ישראל..
..שורות אלו אינן המסגרת הנאותה לפרט את השינויים הנדרשים.. אותם מבקשים מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א, ובשליחותם פועלים גם בעצם ימים אלו, להביא לניהול בריא של אותם גופים.. בכדי לקבל את אמן הציבור לכל גווניו ועדותיו..
..נשמעה הדרישה הציבורית ההולכת וגוברת כי מתבקש שינויים על מנת שכלל ציבור הצרכנים יוכל לקבל את אפשרות השימוש בתקשורת נקייה לחלוטין בלא שיהיו להם "תירוצים" לזלוג חלילה וחס לתקשורת שאינה מבוקרת וחסומה כדבעי.
תא חזי כתב:כולל יונגערמאן כתב:אך אם כבר אנו חוששין לזה, דומני שיש וצריך לאסור באיסור גורף כל ה"וועדות" למיניהן בכל שם וחניכא דאית להון, שכן סיפור כזה כבר קרה בעבר הלא רחוק בבני ברק עם מישהו שייצג עצמו כנציג או חבר באיזה וועדה, ולבסוף הוצרכו הפוסקים לאזור אומץ ולחדש חידושים והיתירים גדולים ונפלאים שלא מצויים בדרך כלל בדורותינו ובמחוזותינו כדי להתיר אשה לבעלה.
אתה מביא סיפור עלום ונעלם, ואז מוציא ממנוכולל יונגערמאן כתב:המסקנה המתבקשת ברורה: קיום הוועדות במחנינו כבר גרם להמכשולות הכי גדולים שיכולים להעלות על הדעת!
תמוה.
יתן חן כתב:ליטוואק פון בודאפעסט כתב:מר ספראי חזר על האימרא המשוקצת והמרושעת, המגלה פנים בתורה שלא כהלכה,
אתה פשוט חוצפן!
הרב וואזנער אמר וכתב שהמחזיק סמרטפון פסול לעדות, וכן מורים תלמידיו, וכן אומר הגר"ח.
יש גדולים שחולקים עליהם, אבל לא בשפת ביבין כשלך.
עובר ושב כתב:יתן חן כתב:ליטוואק פון בודאפעסט כתב:מר ספראי חזר על האימרא המשוקצת והמרושעת, המגלה פנים בתורה שלא כהלכה,
אתה פשוט חוצפן!
הרב וואזנער אמר וכתב שהמחזיק סמרטפון פסול לעדות, וכן מורים תלמידיו, וכן אומר הגר"ח.
יש גדולים שחולקים עליהם, אבל לא בשפת ביבין כשלך.
כבר אמר אחד הגדולים שזהו איום וגיזום בעלמא, אף אחד (כולל הרב וואזנר) לא התיר ולא יתיר אשת איש לעלמא על סמך זה.
עובר ושב כתב:יתן חן כתב:ליטוואק פון בודאפעסט כתב:מר ספראי חזר על האימרא המשוקצת והמרושעת, המגלה פנים בתורה שלא כהלכה,
אתה פשוט חוצפן!
הרב וואזנער אמר וכתב שהמחזיק סמרטפון פסול לעדות, וכן מורים תלמידיו, וכן אומר הגר"ח.
יש גדולים שחולקים עליהם, אבל לא בשפת ביבין כשלך.
כבר אמר אחד הגדולים שזהו איום וגיזום בעלמא, אף אחד (כולל הרב וואזנר) לא התיר ולא יתיר אשת איש לעלמא על סמך זה.
חד ברנש כתב:בהודעה זו, viewtopic.php?p=745969#p745942, הפכו אותי לשקרן. וזה מפריע לי בהחלט.
בהודעות הקודמות לה אני טענתי, שלא הגר"ח קנייבסקי חתם על הקריאה בנוגע לביטול הקומה העסקנית (בלעז: הקומה הכשרה), וזו משום שהוא כמעט לא מצליח לכתוב ולחתום (כפי ששמעתי מאחד המגיע אליו מדי שבוע בשבוע), ואפילו אם הוא חותם הרי שחתימתו ממש רועדת, כפי שניכר מהקריאות עליהן הוא חתם בתחילת השנה הזו (או סוף שנה קודמת), ואילו בקריאת על ביטול הקומה העסקנית חתימתו רהוטה ויפה.
עמד האחד והראה שהגרח"ק אוחז עט מול מכתב מהשבועות האחרונים. יפה. בראבו. אבל זה לא סותר במאומה את טענתי.
עמד השני (פרנקל תאומים) ומחה כף אל כף, איך אני יצאתי שקרן לעין כל.
כעת אבקש את עזרת הציבור לאתר את קריאותיו החתומות ברעדה של הגרח"ק, מהחודשים האחרונים.
נחומצ'ה כתב:צופה_ומביט כתב:מה שכבר היום אתה לא יודע אם יש לו עוד מכשיר לא כשר [בכל רמה שהיא על פני הסקאלה].
ועל מחלל שבת בסתר, אתה כן יודע?!
ועל עוברי ג' עבירות חמורות, אתה כן יודע?!
אלו חיינו החדשים. בוקר טוב ישראל. הבחירה האמיתית הגיע.
וכל המחלל ש"ש בסתר, נפרעים ממנו בגלוי.
נחומצ'ה כתב:אברכים שאני מכיר [אברכי כולל המצויים ומעלה], אין להם כלל משיכה לרכוש סמארטפון ודומיו. ולדעתי, זה ישאר 'חסם חרדי' מובנה מלרוכשו.
מה שכן נפרץ, זה הסמארטפונים לנשים. 'לצורך פרנסה ותמונות הילדים'. אך זה נושא אחר.
נחומצ'ה כתב:כיוונתי לומר, שאִם אתה בונה על חיצוניות חרדית, תשכח מכך.
לא השטריימל או הפראק, לא ה'מספר הכשר' יזהו או יחנכו לירא שמים.
כבר למדנו בתשפ"ב, לא לסמוך על חיצוניות.
צופה_ומביט כתב:מלכיאל גרינוולד כתב:הרפורמה תאפשר חסימה לכל החפץ בכך, ברמת החסימה שהוא דורש, ולא תחייב את מי שאינו חפץ בכך.
יתר על כן, גם מי שיש לו מספר רגיל (לא בקומה הכשרה), יוכל לחסום את עצמו ולהצטרף לתוכנית כשרה בלי לשנות את המספר.
ועוד, מי שצריך מסרונים יוכל להצטרף לתוכנית כזו בלי לאפשר לעצמו את כל שאר התועבות.
כמו בשוק הכשרויות, תהיינה רמות שונות של כשרות, והתחרות רק תיטיב (לא עם העסקנים).
ההבדל היחיד יהיה שאתה לא תדע אם חברך חסום או פרוץ (או שהוא איפשר מסרונים).
מה שכבר היום אתה לא יודע אם יש לו עוד מכשיר לא כשר [בכל רמה שהיא על פני הסקאלה].
ליטוואק פון בודאפעסט כתב:ממדינת הפאלאפל אתה יכול לספר מה שאתה רוצה.
תחזור קצת אחורה באשכול הזה ותראה איך שהתלוננו על המחירים של המכשירים. אז יכולת לענות במצח נחושה שהעיקר 'שלא יהיו נסיונות לאף אחד'. עכשיו כאשר עיקר הבעיא היא מחיר המשקה הגזוז, פתאום ובאופן פלא ממש ירדו מחירי המכשירים.
לשאר הציבור - תדעו שלא נלחמים עם היצר הרע ע"י שקר! זה לא עובד! שקר ואמת הם שני הפכים.
פרנקל תאומים כתב:חד ברנש כתב:בהודעה זו, viewtopic.php?p=745969#p745942, הפכו אותי לשקרן. וזה מפריע לי בהחלט.
בהודעות הקודמות לה אני טענתי, שלא הגר"ח קנייבסקי חתם על הקריאה בנוגע לביטול הקומה העסקנית (בלעז: הקומה הכשרה), וזו משום שהוא כמעט לא מצליח לכתוב ולחתום (כפי ששמעתי מאחד המגיע אליו מדי שבוע בשבוע), ואפילו אם הוא חותם הרי שחתימתו ממש רועדת, כפי שניכר מהקריאות עליהן הוא חתם בתחילת השנה הזו (או סוף שנה קודמת), ואילו בקריאת על ביטול הקומה העסקנית חתימתו רהוטה ויפה.
עמד האחד והראה שהגרח"ק אוחז עט מול מכתב מהשבועות האחרונים. יפה. בראבו. אבל זה לא סותר במאומה את טענתי.
עמד השני (פרנקל תאומים) ומחה כף אל כף, איך אני יצאתי שקרן לעין כל.
כעת אבקש את עזרת הציבור לאתר את קריאותיו החתומות ברעדה של הגרח"ק, מהחודשים האחרונים.
המילה ''שקרן'' היא לא המינוח הנכון כאן (ואצ''ל שאני לא השתמשתי בו).
ידידי, ההיתממות איננה במקומה. כתבת כמה הודעות שמטרתן היתה לבטל את מצבו המנטאלי של מרן הגרח''ק שליט''א מכל וכל, ועל הדרך להטיל מום בבנו ולהציגו כמי שמרמה ומכחש את הציבור. רמיזות, עקיצות, ''וד''ל וד''ל וד''ל'', גיזומים ידעניים ואנפוף מבטל ולועג כלפי מי שמעז לומר אחרת.
מרן הגרח''ק שליט''א כבר לא בן שמונה עשרה, אבל הגיזומים בקשר למצבו הבריאותי אינם ראויים, ומקורם בלתי טהור. כתבו לך את הגלוי והידוע שמכתבים ארוכים הוא כבר לא כותב בעצמו (כמעט) זה כמה שנים, אך הוא עובר על המכתבים. ההתפלספות על החתימה היא מיותרת וגם בה לא גילית את אמריקה (וכמובן היא ''התחדשה'' לך רק בהודעה האחרונה. אך בהודעות שעליהן נסובו דבריי לא כתבת כן. ולפלא שאתה מנסה להציג זאת אחרת). יתכן שלעיתים הוא חותם בעצמו ולעיתים בנו חותם בשמו מדעתו ומרצונו השורה התחתונה היא שמכתבים בשם הגרח''ק לא נחתמים ללא אישורו. אתה כתבת בהחלטיות ש''מצבו הבריאותי לא מאפשר לו לחתום את שמו" והגבת בזלזול כשכתבו לך אחרת, ולבסוף כשהביאו לך תמונה מלפני שבועיים אתה מספר שדבריך נסובו רק ביחס לחתימה על המכתב בעניין הקומה הכשרה. יופי של פליק פלאק.
והגרי''ש בנו של הגרח''ק שליט''א הוא ת''ח ואיש רציני ואחראי, רחוק מאד מהדמוניזציה שבני בליעל מנסים לעשות לו. הוא אינו חשוד כלל חלילה לזייף מכתבים בשם אביו.
גם לא כ''כ ברור לי על מה הוחרד ר' אי''ס למהר ולחלות את פניך ב''גם אני מצטרף'' בהול. מה גם שלא ראיתי איזה חידוש מיוחד בדבריו, ובוודאי שלא מחאה על סגנון רמיזותיך (טוב, לזה באמת לא ציפיתי). הוא מתנצל על כך שהוא לא התערב עד השתא (הלא ההתערבות היתה ממש קריטית בעניין אקוטי זה) ומתרצה ב''מפני החשד'', אלא שאני הק' תמה, אידך א''כ, מעיקרא מאי קסבר ולבסוף מאי קסבר. נו מילא.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 186 אורחים