עצם הרעיון שהמימרות של רבא קשורות לעשירות שלו עצמו, מובא בכמה ספרים, מה שמצאתי לבינתיים:
מנחת יהודה (להגרי"י אפשטיין) על הסוגיא בהוריות.
עדות בישראל על הסוגיא הנ"ל.
ובכלל לזהות את כל המימרות של רבא כשיטה אחת גדולה, כתבו ע"ז:
[קובץ] זרע יעקב ל"א עמו' 477 באוצר.
כרם פתחיה גפן פ"א [מביא הרבה מימרות של רבא וקושרן למבט על העוה"ז].
ומי שקישר יותר מכולם את שיטת רבא לשיטה אחת ביחס לעוה"ז:
עין אליהו, לאורך כל חלקי ספרו, ראה כגון על הסוגיא ביומא הנ"ל, ועל כתו' ס"ז.