חקרי לב יורה דעה
פורסם: ב' יוני 19, 2017 6:21 am
הלילה שמתי לב שיש קצת בלבול בחלקי חקרי לב יו"ד שבאוצר.
חקרי לב יו"ד ח"א במקורו הוא שלט דפים.
משום מה נחלק באוצר לשני ספרים נפרדים: עד עמ' קנו, ב מכונה יו"ד א, ומעמ' קנז, א ואילך מכונה יו"ד ב [ב].
חקרי לב יו"ד ח"ב, מכונה באוצר יו"ד ב [א] (לאפוקי מיו"ד ב [ב] הנ"ל, שלפי האמת אינה אלא המשך מיו"ד א, כנ"ל).
מה שעוד מוסף בלבול, הוא שדף האחרון (עמ' קנו, א - קנו, ב) של יו"ד ח"ב (המכונה באוצר: יו"ד ב [א]), הופרד ממקורו וצורף לסוף חציה הראשון של יו"ד א שבאוצר (כך שיש ב פעמים עמ' קנו, א- קנו, ב).
חקרי לב יו"ד ח"א במקורו הוא שלט דפים.
משום מה נחלק באוצר לשני ספרים נפרדים: עד עמ' קנו, ב מכונה יו"ד א, ומעמ' קנז, א ואילך מכונה יו"ד ב [ב].
חקרי לב יו"ד ח"ב, מכונה באוצר יו"ד ב [א] (לאפוקי מיו"ד ב [ב] הנ"ל, שלפי האמת אינה אלא המשך מיו"ד א, כנ"ל).
מה שעוד מוסף בלבול, הוא שדף האחרון (עמ' קנו, א - קנו, ב) של יו"ד ח"ב (המכונה באוצר: יו"ד ב [א]), הופרד ממקורו וצורף לסוף חציה הראשון של יו"ד א שבאוצר (כך שיש ב פעמים עמ' קנו, א- קנו, ב).