מה שנכון נכון כתב:עוד דיונים בעיקר הנוסחא - יום שמת או יום שמחת. [אף שלא לזה כונת].
הודך והדרך.PDF
הערות וביאורים.PDF
ויען שמואל.PDF
מה'הערות וביאורים' ו'שערי התמימים' שקבציהם הובאו כאן עולה אצלי תחושה שהם ירו מראש את החץ [שהרי האדמו"ר כתב כך, אז הם חייבים להצדיק את דבריו] ואז ניסו לסמן מסביב מטרה.
אין כוונתי להתפלמס, וגם אין לו שום דבר נגד חב"דניקים, ובוודאי שלא נגד האדמו"ר שעל גדולתו העצומה אין חולק [בעיני], אלא לגופו של ענין בלבד.
מי שרוצה להצדיק את רבו ייתכן וראוי לו לעשות כך (זה לא המקום לדון בזה). שאלתי היא רק לגופו של ענין האם טענתם אכן נשמעת דחוקה מאוד כפי שנראה לי?
או שאולי אני טועה?