ומש"כ כתר"ה שיתכווין בכל שבעת הרקיעים זה לא הוזכר בשום מקום, ואין להוסיף מעצמנו, אף אם לכו"ע הי' שבעה רקיעים... לכן אסור לחשוב שבעה רקיעים אלא סתם למעלה ולמטה"
כלום אכן "זה לא הוזכר בשום מקום"?!
[1] בבית יוסף מצינו (או"ח סי' סא) בשם הסמ"ק: "צריך לכוין באלף שהוא אחד ובחית שהוא יחיד בשבעה רקיעים..".
[2] בשו"ע בעל התניא: "וגם לא יחטוף.. שימליך הקב"ה בארץ ובשעה רקיעים".
אלו הן שני מקורות בודדים וכהנא נמצא רבות. אבקש מקוראי האשכול שיעירו לי בכל זה.