באקראי החלטתי לערוך השוואה קצרה של העמוד הראשון של דקדוקי סופרים עם כת"י מינכן, ולפניכם לכאורה התוצאות של השורות הראשונות. אשמח לשמוע הערות אם יש.
1) בדקדו"ס השמיט נוסח המשנה שבכתי"מ "הקטר חלבים ואברים ואכילת פסחים" (כי לכאורה זה סותר מה שכתוב בהמשך הסוגייה "ואילו אכילת פסחים לא קתני, ורמינהו וכו'") אבל אין כאן סתירה באמת (חדא, יש נוסחאות שזה לא מופיע בגמרא "ואילו אכילת פסחים לא קתני". שנית, בירושלמי כתוב בהדיא דאית דלא גרסי ואכילת פסחים ואנן הכי גרסינן, שלישית ייתכן שהמשנה הועתקה מנוסח אחד והגמר מנוסח אחר), וכבר כתבו בזה אחרים ולא אתעטף בטליתם. אך היה הצורך להעיר זאת לכל הפחות.
2) בדקדו"ס: "תנא תני ערבית ברישא והדר תני שחרית ואדקאי בשחרית מפרש כל מילי דשחרית והדר מפרש..."
"בכתי"מ *תנא ערבית ברישא תני* והדר תני שחרית ודקאי(*?) בשחרית מפרט כל מילי דשחרית והדר מפרט מילי דערבית"
שלושה או ארבעה שינויים והשמטה אחת כבר בשורות הראשונות.
לגבי המילה "ודקאי" אני לא בטוח ואשמח לעזרה מכם. לכאורה לא נראה שכתובה שם המילה ואדקאי. מצרף את הקטע המדובר (שימו לב שאותו הקטע מופיע פעמיים פעם אחת עם סימון ופעם נוספת ללא סימון)