הרואה ירושלים בחורבנה אומר ציון מדבר היתה ירושלים שממה וקורע וכשרואה בית המקדש אומר בית קדשנו ותפארתנו אשר הללוך בו אבותינו היה לשרפת אש וכל מחמדנו היה לחרבה וקורע ומהיכן חייב לקרוע מן הצופים ואחר כך כשיראה המקדש קורע קרע אחר וכל קריעה טפח ואם בא דרך המדבר שאז רואה המקדש תחלה קורע על המקדש טפח ואחר כך כשיראה ירושלים מוסיף על קרע ראשון כל שהוא: היה הולך ובא לירושלים הולך ובא תוך ל' יום אינו קורע קרע אחר ואם לאחר ל' יום חוזר וקורע (והוא הדין בערי יהודה ובמקדש): או''ח תקסא.
מדוע לא נפוץ לראות את אלו שמקיימים את הדין קריעה בכותל המערבי, רק במקרים נדירים כדוגמת הרה''ק מסקויירא שליט''א, וכדו', האם כולם קרעו פעם אחת וחזרו לכותל בתוך 30 יום ?
![תמונה](http://www.bhol.co.il/ImageBank/article1/article1_CE75B881BAD145CBB75BE8D3AF73C266.jpg)
ה'קריעה' של האדמו"ר מסקוירא