סמ"ע חו"מ סי' מג סקנ"ג כתב:עד כאן יום כ"א. פשוט הוא דאין זה ענין למה שכתב לפני זה, אלא שהמחבר חילק כל הד' טורים מהשו"ע על ל' חלקים, וכונתו היתה שילמדו ויחזרו חלק אחד בכל יום, באופן שבכל יום ילמד ויחזור, ויהיה בקי בכל הד' טורים, וכמו שכתב בהקדמתו לשו"ע, וזהו שכתב כאן, עד כאן יום כ"א. ובדפוס קדמון דוויניציא ראיתי שנדפסו בו המקומות כלות כל חלקי שלשים יום, ובכאן כלה החלק הכ"א. ומדלא נדפסו כלות דשאר החלקים בספרים שבידינו וכלות חלק זה נדפס, נראה שכונת המדפיס היתה, שהוא מצורף למה שכתב לפני זה, ור"ל דרוב הימים שבין פסח לעצרת היינו סוף כ"א יום. ולפ"ז תיבת כאן ט"ס וצריך לומר עד יום כ"א. ושיבוש הוא בעיני, דאם כן מנינא למה לי:
מנהג מוכר? הדפוסים מוכרים?