שברי לוחות כתב:בדרך כלל הוא יר"ה ותמ"א ירום הודו ותנשא מלכותו אמן
זסבה כתב:כ"כ בספ"ה
(אלף זעירא של ויקרא רומז שמטטרון שר הפנים גימטריא אלף חסר חד).
ולא מצאתי בספר פלח הרמון.
במג"ע ואתחנן רנב כ"כ.
זסבה כתב:...
שברי לוחות כתב:זסבה כתב:...
עיין בספר כח ה' הנדפס בספר ליקוטי הש"ס להאר"י ירושלים תשמ"ד עמ' קיד
ועוד דעלוי רב כנ"ד ליטר' שוה ס' בק"ן כמו שרמזתי בפסק שאני שכשהתוספת הוא הרבה מאד כ"ע מודו כמפרש דמי שאפי' העורים יביטו לראות דסחורה שוה ק' בק"ק אינו אלא בעבור שהלוהו אך תוספ' שפת יתר והוא ד"מ ש"מ.
יקוב כתב:ונראה לי בסייעתא דשמייא דאיתא בפסיקתא רבתי והביאה בספר בג"י ז"ל אמר רבי פנחס הכהן מעשה היה שנצטרכו ישראל וכו'. מי זה בג"י?
פרנצויז כתב:יקוב כתב:ונראה לי בסייעתא דשמייא דאיתא בפסיקתא רבתי והביאה בספר בג"י ז"ל אמר רבי פנחס הכהן מעשה היה שנצטרכו ישראל וכו'. מי זה בג"י?
ראה בס' אוצרות חיים - בית המקדש, עמ' רמ"ז, (עמ' 229 מדפי אוצר החכמה), שכתבו "בני יששכר", [וציינו את המקום שם], עיי"ש.
עני בן פחמא כתב:מה פירוש הראשי תיבות הבאים בסוף הרבה מתשובות החת"ס:
"ואחתום בברכה א"נ פ"ב יום א' טו"ב למב"י..."
מיני ומינך כתב:עני בן פחמא כתב:מה פירוש הראשי תיבות הבאים בסוף הרבה מתשובות החת"ס:
"ואחתום בברכה וא"נ פ"ב יום א' טו"ב למב"י..."
ואוהב נאמן
פרעש-בורג
שמש כתב:'ולפי קוצר דעתי', כלומר דעת המנחת אהרן שהוא מצטט.
מ"ס – מן הסתם 'מוכר ספרים', אך מהו 'דת"ם'?ספר יסוד התשובה
נדפס ע"י מה"ר אהרן יוסף הכהן בודק
מ"ס בחצר בה"כ חדשה דת"ם
ביקורת תהיה כתב:מ"ס – מן הסתם 'מוכר ספרים', אך מהו 'דת"ם'?ספר יסוד התשובה
נדפס ע"י מה"ר אהרן יוסף הכהן בודק
מ"ס בחצר בה"כ חדשה דת"ם
ובכן, עליך ועל צוארך:מה שנכון נכון כתב:בקובץ קטן.
הַסְכָּמַת בַּעַל הַמְחַבֵּר סֵפֶר מִשְׁנַת חֲכָמִים
יְסוֹד הַתְּשׁוּבָה וְעַמּוּד הָעֲבוֹדָה. לִשְׁמֹר דֶּרֶךְ עֵץ הַחַיִּים לִהְיוֹת יָדוֹ הָדָה...
וְלֹא רָאִיתִי שֵׁם הַמְחַבֵּר. אַךְ שְׂפָתָיו שִׂפְתֵי דַּעַת וּבִינָה.
וְאוּלַי הוּא חִבּוּר יְסוֹד הַתְּשׁוּבָה שֶׁהֵבִיאוּ הַמְחַבְּרִים שֶׁנִּדְפַּס כְּבָר בְּקֹבֶץ קָטָן.
ביקורת תהיה כתב:ובכן, עליך ועל צוארך . .
חזור אל “מטפחת ספרים ועיטור סופרים”
משתמשים הגולשים בפורום זה: Baidu [Spider] ו־ 202 אורחים