חידושי הריטב"א לגיטין - האם לרבנו קרשׂקשׂ הם?
באשכול סמוך הוזכר הדיון לגבי החידושים המפורסמים ע"ש הריטב"א ז"ל, שדעת המהדיר הרב אליהו ליכטנשטיין שחידושים אלו אינם לריטב"א אלא לרבנו קרשקש, (והדפיס חידושי נוספים מכת"י, שנטה לומר שהם חידושי הריטב"א, אך לא הכריע בדבר),
אולם הרב שלמה רפאל במבוא לחידושי הריטב"א חולין כתב שחידושים אלו להריטב"א הם. (הרב ישראל סקלר במבוא לחידושי הריטב"א גיטין הביא ראיות לכאן ולכאן, ולא הכריע בדבר).
האם מאז התחדשו דברים? מה סבורים בשאלה זו חכמים אחרים? האם נכתבו מאמרים נוספים בשאלה זו? נשמח לכל מידע בעניין.