שבטיישראל כתב:כוונתי לשאול
האם כשאנו מוצאים לימוד המובא הן בבבלי והן במכילתא, ואין ע"ז שום חולק
האם יתכן לומר דהירושלמי פליג ע"ז
שבטיישראל כתב:האם יתכן לומר שהירושלמי חולק ע"ז (יש סיבה למה לומר כן) ודעתו דקאי אגונב ממון
שבטיישראל כתב:אסביר את כוונתי
בבלי סנהדרין פ"ו. ובמכילתא איתא דהפסוק "לא תגנוב" קאי אגונב נפשות ולא אגונב ממון
בירושלמי לא מוזכר כלל ענין זה
האם יתכן לומר שהירושלמי חולק ע"ז (יש סיבה למה לומר כן) ודעתו דקאי אגונב ממון, שעה שאין שום חולק על הלימוד לא בש"ס בבלי ולא במכילתא ?
חזור אל “מטפחת ספרים ועיטור סופרים”
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 255 אורחים