לבי במערב כתב:מע"ח של"ט דרוש ז נראה, בפשטות, שהענין כולו לקוח מ'סבא דמשפטים' לבדו. לא כן?
גל של אגוזים כתב:בדרך אגב אציין מה שראיתי בס' הנפלא 'באורך נראה אור' להג"מ חיים שמואל זאב [בן שינדל] ראטקין לרפו"ש (מתלמידי הגרא"י הלוי מבריסק שליט"א) שדן בעניין הזה בטוטו"ד אם שייך גם בבעל ובגרושה ע"ש בחלק ב' שי"ל לאחרונה סי' קכ"ט. (בתו"ד מציין לשו"ת דברי יואל סי' קי"ז).
לבי במערב כתב:רגילים לציין כמקור הלשון לע"ח (ופרע"ח), ומוכח שאין מקור קדום מזה.
בוצינא כתב:עיין בסוד "ומעשה ידינו כוננהו" הנזכר בהקדמת הזוהר ח, א, ומה שביאר בזה בבית עולמים נשא קלז, ב.
ועיין גם בזוהר יתרו פז, ב "היא דאיתנסיבת בקדמיתא", ומה שהביא שם באור החמה מפי' המהרח"ו.
ועיין גם בזוהר שלח קסז, א. "איתדליק מגו נהוריה ממש". ומה שביאר שם במקדש מלך.
ועיין גם בזוהר וארא ל, א "רוחא דצפון איתער". ומה שביאר שם בדמשק אליעזר.
ועתה הבן אם בעל נפש אתה, ובתוך אבני אש התהלכת! אף על פי שאין הדברים מובנים אלא למי שנמסרו לו מפתחות החכמה (לשון אוצר הכבוד ברכות ז).
מגדל כתב:בוצינא כתב:עיין בסוד "ומעשה ידינו כוננהו" הנזכר בהקדמת הזוהר ח, א, ומה שביאר בזה בבית עולמים נשא קלז, ב.
ועיין גם בזוהר יתרו פז, ב "היא דאיתנסיבת בקדמיתא", ומה שהביא שם באור החמה מפי' המהרח"ו.
ועיין גם בזוהר שלח קסז, א. "איתדליק מגו נהוריה ממש". ומה שביאר שם במקדש מלך.
ועיין גם בזוהר וארא ל, א "רוחא דצפון איתער". ומה שביאר שם בדמשק אליעזר.
ועתה הבן אם בעל נפש אתה, ובתוך אבני אש התהלכת! אף על פי שאין הדברים מובנים אלא למי שנמסרו לו מפתחות החכמה (לשון אוצר הכבוד ברכות ז).
בוצינא קדישא! האם ראית מה ביקשתי?
בוצינא כתב:מגדל כתב:בוצינא כתב:עיין בסוד "ומעשה ידינו כוננהו" הנזכר בהקדמת הזוהר ח, א, ומה שביאר בזה בבית עולמים נשא קלז, ב.
ועיין גם בזוהר יתרו פז, ב "היא דאיתנסיבת בקדמיתא", ומה שהביא שם באור החמה מפי' המהרח"ו.
ועיין גם בזוהר שלח קסז, א. "איתדליק מגו נהוריה ממש". ומה שביאר שם במקדש מלך.
ועיין גם בזוהר וארא ל, א "רוחא דצפון איתער". ומה שביאר שם בדמשק אליעזר.
ועתה הבן אם בעל נפש אתה, ובתוך אבני אש התהלכת! אף על פי שאין הדברים מובנים אלא למי שנמסרו לו מפתחות החכמה (לשון אוצר הכבוד ברכות ז).
בוצינא קדישא! האם ראית מה ביקשתי?
בעיניך תראה ובלבבך תשכיל על דבר זה שהעיד עליו האר"י החי שהוא מוזכר פעמים רבות בכל ספר הזוהר
ומתוך כמה דוגמאות שהבאתי תבין כי אף שלא תמצא את התיבות "רוחא דשביק", בכל זאת תשכיל לעומק ותראהו.
ועתה אעתיק לך לשון אוצר הכבוד במקום אחר (שבת קנב) הנה כתבתי לך דברי רז"ל ככתבם וכלשונם אשר עד כאן ניתנה הרשות לדבר ולא הוספתי משלי אפילו דבר אחד כי איני רשאי, ואם הבנת הרי טוב ואם לאו הרי מוטב.
הלא כך כתבתי: 'רגילים לציין כמקור הלשון לע"ח (ופרע"ח)'.מגדל כתב:כמדומה לי שעיקרי הדברים מוזכרים כבר אצל הרמ"ק
יוסף חיים אוהב ציון כתב:ר' מגדל תעשה חיפוש בדי בי אס, תראה פלאות.
מגדל כתב:גל של אגוזים כתב:בדרך אגב אציין מה שראיתי בס' הנפלא 'באורך נראה אור' להג"מ חיים שמואל זאב [בן שינדל] ראטקין לרפו"ש (מתלמידי הגרא"י הלוי מבריסק שליט"א) שדן בעניין הזה בטוטו"ד אם שייך גם בבעל ובגרושה ע"ש בחלק ב' שי"ל לאחרונה סי' קכ"ט. (בתו"ד מציין לשו"ת דברי יואל סי' קי"ז).
מה פירוש בבעל?
https://www.dbs123.com/מגדל כתב:מה זה?
לבי במערב כתב:https://www.dbs123.com/מגדל כתב:מה זה?
גל של אגוזים כתב:מגדל כתב:גל של אגוזים כתב:בדרך אגב אציין מה שראיתי בס' הנפלא 'באורך נראה אור' להג"מ חיים שמואל זאב [בן שינדל] ראטקין לרפו"ש (מתלמידי הגרא"י הלוי מבריסק שליט"א) שדן בעניין הזה בטוטו"ד אם שייך גם בבעל ובגרושה ע"ש בחלק ב' שי"ל לאחרונה סי' קכ"ט. (בתו"ד מציין לשו"ת דברי יואל סי' קי"ז).
מה פירוש בבעל?
אם נשאר רוח של האשה בבעלה
מאגר נרחב יותר, אאל"ט.מגדל כתב:האם זה שונה במשהו מספריא - שגם הוא חיפוש בספרים מוקלדים?
מגדל כתב:גל של אגוזים כתב:מגדל כתב:גל של אגוזים כתב:בדרך אגב אציין מה שראיתי בס' הנפלא 'באורך נראה אור' להג"מ חיים שמואל זאב [בן שינדל] ראטקין לרפו"ש (מתלמידי הגרא"י הלוי מבריסק שליט"א) שדן בעניין הזה בטוטו"ד אם שייך גם בבעל ובגרושה ע"ש בחלק ב' שי"ל לאחרונה סי' קכ"ט. (בתו"ד מציין לשו"ת דברי יואל סי' קי"ז).
מה פירוש בבעל?
אם נשאר רוח של האשה בבעלה
תנא מהיכא קאי דמספקא ליה אי נשארת?
יש לאל ידך להעלות הדפים הרלוונטים?
גל של אגוזים כתב:מגדל כתב:גל של אגוזים כתב:מגדל כתב:גל של אגוזים כתב:בדרך אגב אציין מה שראיתי בס' הנפלא 'באורך נראה אור' להג"מ חיים שמואל זאב [בן שינדל] ראטקין לרפו"ש (מתלמידי הגרא"י הלוי מבריסק שליט"א) שדן בעניין הזה בטוטו"ד אם שייך גם בבעל ובגרושה ע"ש בחלק ב' שי"ל לאחרונה סי' קכ"ט. (בתו"ד מציין לשו"ת דברי יואל סי' קי"ז).
מה פירוש בבעל?
אם נשאר רוח של האשה בבעלה
תנא מהיכא קאי דמספקא ליה אי נשארת?
יש לאל ידך להעלות הדפים הרלוונטים?
תסלחו לי על האי-בהירות
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 46 אורחים