מצאתי מי שכתב שמעשה המשכן קדם לחטא העגל
ולפלא בעיני כי ידוע שנחלקו רש"י ורמב"ן אם הצווי על המשכן קדם לחטא העגל או להיפך אבל גם לרמב"ן הסובר שהצווי קדם - הרי שעשיית המשכן היתה לאחר העגל.
ידוע אם יש מי מהמפרשים שסובר שגם עשית המשכן קדמה לעגל?
כדכד כתב:תודה רבה
לענין ששאלתי אין זה עוזר לי כי הוא כתב במפורש "מעשה המשכן" וגם נראה הכך מההקשר
אבל מעניין מאד לדעת על שיטה כזו
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 139 אורחים