איקטורין כתב:איפה ראית בספר של הרב "חיימקה", שזהו מנהג קדום?
זהו צילום מדריך בהוצאת "מכון מורשת אשכנז" שלמיטב ידיעתי נדפס אחרי המקור חיים!
אשרי יושבי ביתך כתב:איקטורין כתב:איפה ראית בספר של הרב "חיימקה", שזהו מנהג קדום?
זהו צילום מדריך בהוצאת "מכון מורשת אשכנז" שלמיטב ידיעתי נדפס אחרי המקור חיים!
נכון מאד.
ובפרט תבדוק מי כתב את המדריך הנ"ל?
יש א' מק"ס שדומני שהוא הוציא את זה, וא"כ שמעתי שאין לסמוך ע"ז, ואינו ראיה למנהגי אשכנז באופן כללי.
מה שנכון נכון כתב:י"ל דטעמם לצאת מספק ברכה אם לובשים רק לכבוד הצבור, וע"כ השאירוה גם בתפלה.
הארי החי כתב:מה שנכון נכון כתב:י"ל דטעמם לצאת מספק ברכה אם לובשים רק לכבוד הצבור, וע"כ השאירוה גם בתפלה.
אבל מה נעשה שלא ברכו על הטלית כשלבשוהו
הארי החי כתב:ראיתי בביהכ"נ א' מיוצאי אשכנז בשבת במנחה כל אלו שנתכבדו בעליות ובהגבהה כו' לבשו טלית ולא פשטוהו עד לאחר קדושה בחזרת הש"ץ.
מה פשר למנהג הזה
או' בהארי החי כתב:מישהו יכול להעלות דברי המקו"ח בבקשה?
בקרו טלה כתב:הארי החי כתב:ראיתי בביהכ"נ א' מיוצאי אשכנז בשבת במנחה כל אלו שנתכבדו בעליות ובהגבהה כו' לבשו טלית ולא פשטוהו עד לאחר קדושה בחזרת הש"ץ.
מה פשר למנהג הזהאו' בהארי החי כתב:מישהו יכול להעלות דברי המקו"ח בבקשה?
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 95 אורחים