אשרי יושבי ביתך כתב:היכן מקור הדבר בספר חסידים שלא יהיה לאדם קנה כתיבה אחד גם לחול וגם לד"ת?
ספר חסידים - סימן תתפח
מעשה היה באחד לא היה מניח לכתוב מדיו שבקרנו, כי אמר כבר הזמנתיו לכתוב בו דברי תורה, ולא יתכן שיכתוב להדיוט בו. ואע"פ שאמרו הזמנה לאו מילתא היא, במקום שאוכל לקיים דברי אביי (עי' סנהדרין מז:) אקיים
כדכד כתב:אפילו הציטוט מספר חסידים שהביא הרב בקרו טלה לא אומר שאסור אלא רק מביא מנהג של מי שהיה נוהג כן
פולסברג כתב:מענין לענין - יש לי בן דוד, מגי''ש ת''ח מחבר ספרים [וליטאי מובהק], שמקפיד שהאשה שמקלידה את כתביו תעשה את העבודת הקודש רק בזמן טהרתה.
חד ברנש כתב:פולסברג כתב:מענין לענין - יש לי בן דוד, מגי''ש ת''ח מחבר ספרים [וליטאי מובהק], שמקפיד שהאשה שמקלידה את כתביו תעשה את העבודת הקודש רק בזמן טהרתה.
לדעתי, יצא שכרו בהפסדו. שיש בזה חוסר צניעות מובהק.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 101 אורחים