איתן נוי כתב:האם יש מקור לכך שכל הבעיה בדריכת אשה מעוברת על צפרניים (לשיטה שהו עניין כישוף/סגולי) הוא דווקא ברגליה ממש, אך ע"י חציצת גרביים או נעליים לית לן בה?
רציני כתב:יוסף חיים אוהב ציון כתב:זה תלוי בטעמי הענין. ועיין מתיבתא מ"וק בטעמי הענין, ותחזה לבד שזה תלוי בטעמים שם.
בקונטרס חבורות בהלכות שבת עמוד 19 כתב שלפי כל הטעמים אפילו עם נעליים. אבל גם לא הסביר איך אלא כתב 'ודו"ק'.
יוסף חיים אוהב ציון כתב:רציני כתב:יוסף חיים אוהב ציון כתב:זה תלוי בטעמי הענין. ועיין מתיבתא מ"וק בטעמי הענין, ותחזה לבד שזה תלוי בטעמים שם.
בקונטרס חבורות בהלכות שבת עמוד 19 כתב שלפי כל הטעמים אפילו עם נעליים. אבל גם לא הסביר איך אלא כתב 'ודו"ק'.
אז טעה במחכ"ת.
חיימקה כתב:המעיין בשמירת הגוף והנפש - לרנר, סי' סח, ימצא מזור לכל שאלותיו.
כדכד כתב:ברור שזה ענין סגולי
מה ההבדל אם נשארו מבמקומם או הוזזו אם זה לא סגולי?
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 56 אורחים