צביב כתב:הגר"א אמר שנשמת רבי חיים מואלאז'ין יכלה לרדת לעולם
רק ברגע זה שנשרץ גר הצדק על קידוש השם
והגר"א הגיע לעולם בשביל הגר"ח
בברכה המשולשת כתב:צביב כתב:הגר"א אמר שנשמת רבי חיים מואלאז'ין יכלה לרדת לעולם
רק ברגע זה שנשרף גר הצדק על קידוש השם
והגר"א הגיע לעולם בשביל הגר"ח
מקור?
כך אמר האר"י הקדוש על המהרח"ו, אבל איפה מצאנו כן על אדוננו הגר"א ורבינו הגר"ח?
צביב כתב:בברכה המשולשת כתב:צביב כתב:הגר"א אמר שנשמת רבי חיים מואלאז'ין יכלה לרדת לעולם
רק ברגע זה שנשרף גר הצדק על קידוש השם
והגר"א הגיע לעולם בשביל הגר"ח
מקור?
כך אמר האר"י הקדוש על המהרח"ו, אבל איפה מצאנו כן על אדוננו הגר"א ורבינו הגר"ח?
קיבלתי ממקום אחד צילום של כמה עמודים מהספר דו יובלין שבתוך ספר פרח שושנה אדונה
וכך מופיע שם בהערה
[והוזכר בגליון שהוציא בית הכנסת [ברחוב זכרון יעקב בשכונת רוממה בירושלים, כמדומני ששמו ארוממך]
בתאריך שבועות תשס"א]
ר_חיים_הקטן כתב:שמעתי שאומרים בשם הגר"א שבמיתת הגר אברהם בן אברהם נתבטלו השדים והרוחות. האם יש מקור לזה?
צביב כתב:ר_חיים_הקטן כתב:שמעתי שאומרים בשם הגר"א שבמיתת הגר אברהם בן אברהם נתבטלו השדים והרוחות. האם יש מקור לזה?
הנוסח ששמעתי הוא אחר
הגר"א אמר נחלשה כח הטומאה מאוד
ולכן בהליכה ד"א קודם נטי"י אין איסור
[ולא התברר לי אם זה פירוש שאמרו תלמידי הגר"א, או ששמעו כך במפורש
בברכה המשולשת כתב:מה זה הספר דו יובלין?
מי חיברו ומה מקורותיו?
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 226 אורחים