שאלני אחד מבני, נ"י, בשם המלמד שלו, שליט"א, כיצד היו לקרח צאצאים (עד שמואל הנביא והלאה, למנצח לבני קרח מזמור), והרי מקום נתבצר להם וכו'?
היו לי כמה תירוצים, אך אשמח למקורות מחו"ר אתרא קדישא הדין.
חודש טוב
בן ראובן כתב:יפה ביאר בזה אדמו"ר מליובאוויטש זי"ע (לקו"ש חל"ג ע' 171 ואילך), שבני קרח לא נאבדו אלא "מתוך הקהל" שהיו עדים למחלוקת, ולאחר שכלו מתי מדבר יצאו מהמקום שנתבצר להם, ולכן לא נאמר "ובני קרח לא מתו" אלא בפ' פינחס, כי רק אז אכן נודע הדבר שלא מתו.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 693 אורחים