הודעהעל ידי רחמים » ג' ינואר 01, 2013 9:55 pm
לגבי הנאה גמורה כמו אכילת חלב ועריות נפסק דלא שייך לא מתכוון משום סברת שכן נהנה, ולכאורא גם לגבי בגד גדול שיש בו הנאת לבישה י''ל שכן נהנה ולא יהיה שייך לא מתכוון אבל בבגד קטן רק במתכוון יהיה איסור אבל בלא מתכוון לא כיון שאין בו הנאה גמורה.
אבל יש לדחות ממה שאמרו שמוכרי כסות לובשים שעטנז כיון שלא מתכוונים להנאת לבישה מוכח שכל הנאת לבישה אפילו בבגד גדול לא נחשבת להנאה גמורה כחלב ועריות.